Bragd vid Slutspel

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
JärnKamin_i_Dalarna
Kontakt:

Bragd vid Slutspel

Inlägg av JärnKamin_i_Dalarna »

Ja...det snackas om att djurgårn gjort en bragdsäsong som undvek kvalserien....det kan tyckas men jag hävdar att bragden kommer om Mesta Mästarna mäktar med att plocka nio points dessa 3 återstående matcher och tar sig till slutspel på bekostnad av mora eller brynäs kaffefilter....det är en ruskigt bra säsong DIF gjort som undviker kvalet vilket var ett av målen med denna säsong tack vare saneringen i plånboken....men bragd blir det vid ett slutspel......

Hoppas på bra uppslutning i i de 3 sista matcherna och hoppas att folk sluter upp till en ev avgörande match i Ejendals på måndag....

VI SKA TILL SLUTSPEL

Djurgårn tills jag dör.......[/b]
Jag är då en av få utflyttade Djurgårdare från vår huvudstad som satt bopålarna i dalarna...hoppas alltid på bra uppslutning trots att man är i knäckebrödsland...
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Kan du trolla så e ja på!
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Så var äntligen den sista spiken i kistan islagen. DIF är nu helt borta från slutspel, för första gången på två decennier. Detta är dock helt väntat och vi ska bara vara förbannat glada att både Leksand och SSK har underpresterat så grovt som de gjort i år. De kanske har en chans att hänga kvar genom kvalserien, vårt lag skulle inte ha det.

Nu börjar Silly Season. Väntar inte på några stordåd där heller.
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av diffarn1 »

inte för att det här inlägget hör hemma här men,

FAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR, VA TVUNGEN ATT SLÅ SÖNDER NÅGOT NÄR DOM FÖRLORADE!!
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

diffarn1 skrev:inte för att det här inlägget hör hemma här men,

FAN VAD FÖRBANNAD JAG ÄR, VA TVUNGEN ATT SLÅ SÖNDER NÅGOT NÄR DOM FÖRLORADE!!
Vad slog du sönder..?
Skriv svar