Nordic Trophy 2009
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Nordic Trophy 2009
"Gårdare" är vad bajare och annat löst knarkfolk kallar oss.
Säg den glädje som varar
aha...
Så var det ju inte menat. Och jag bli mest kallad apa.
Men jag skiter i vad folk kallar mig jag är en stolt DJURgårdare!!

Men jag skiter i vad folk kallar mig jag är en stolt DJURgårdare!!

Lagom till Mesta mästarnas första match är det läge att damma av denna gamla klassiker:
Nu kör vi!
Nu kör vi!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
kolla på :miller skrev:Någon som vet om man kommer kunna följa matcherna mål för mål på typ swehockey om man inte har möjlighet att åka dit själv?
http://www.nordictrophy.com/news.php?news=141
Liverapportering från alla matcher
Precis som ifjol kan du följa samtliga Nordic Trophy-matcher live här på nordictrophy.com. Första matchen är Djurgården-Linköping, som spelas ikväll i Norrtälje.
" Lagen värmer upp. Djurgården iklädda de nya röda tröjorna medan Linköping har en mycket stilren vit modell."
Vill se bilder på dom röda in action :O
Vår fotograf är på plats - bilder kommer efter matchen.Äppelmos skrev:" Lagen värmer upp. Djurgården iklädda de nya röda tröjorna medan Linköping har en mycket stilren vit modell."
Fan va king, man bockar och bugar!Webmaster skrev:Vår fotograf är på plats - bilder kommer efter matchen.Äppelmos skrev:" Lagen värmer upp. Djurgården iklädda de nya röda tröjorna medan Linköping har en mycket stilren vit modell."
Varför används dom röda tröjorna, vi är väl hemmalaget?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
De e ju alternativa hemmatröjor.Edin skrev:Varför används dom röda tröjorna, vi är väl hemmalaget?
Ölvestad verkar vara het ikväll enligt rapporteringen. KUL!
Ja, av det lilla man får ut av rapporteringen så verkar kedjan med Ölvestad, Ottosson och Eklund producera en del. Och just den kedjan ser väl ganska intressant ut, hårt arbetande...Jitenu skrev:Ölvestad verkar vara het ikväll enligt rapporteringen. KUL!
Vi får mycke PP, bra att vi får "träna" in det, men skulle va kul med ett till mål?
Ser tydligen lite sisådär ut på den fronten just nu...Äppelmos skrev:Vi får mycke PP, bra att vi får "träna" in det, men skulle va kul med ett till mål?
"Linköping fulltaligt efter ännu ett mycket blekt DIF-power play. Den här spelformen är ju inte direkt prioriterad första träningsveckan - och det märks."
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ja det verkar ju vara riktigt svårt för grabbarna att göra mål med en man merÄppelmos skrev:Vi får mycke PP, bra att vi får "träna" in det, men skulle va kul med ett till mål?

PP kan mycket väl bli årets sorgebarn. Vi har några som kan skjuta från blå, men vem ska hålla pucken och leverera passen likt Bremberg?