mattsson bör bänkas
-
mattsson bör bänkas
har sett ett 10 tal dif matcher live den här sessen. och x antal matcher på c+. jag måste få säga att dif backen Andre Mattsson är nog en av de sämsta i hela serien. det lyser rädsla om honom. Rädsla av att vilja ha pucken. det finns många bra backar i allsvenskan, men det vet nog Garpen redan om. jag hoppas verkligen Andre och djurgården går skiljda vägar efter den här säsongen.
dif rakt in i hjärtat för alltid!
- Lee Harvey Oswald
Är nog mer inne på Kall-El:s spår.
Även om jag sågat Mattsson flera gånger så har han en egenskap som det andra herrarna helt saknar, han kan spela på kropp.
I alla fall ibland....
5-6st nya backar skulle behövas till nästa säsong, annars blir kvalserien en grym verklighet 2006-2007.
Dock mer troligt att det blir 2-3st.
Även om jag sågat Mattsson flera gånger så har han en egenskap som det andra herrarna helt saknar, han kan spela på kropp.
I alla fall ibland....
5-6st nya backar skulle behövas till nästa säsong, annars blir kvalserien en grym verklighet 2006-2007.
Dock mer troligt att det blir 2-3st.
Re: mattsson bör bänkas
Bra skrivet. Mattsson är bra på att spela "grishockey". Då man man skriva kontrakt med Timrå eller Malmöchalle e kung skrev:har sett ett 10 tal dif matcher live den här sessen. och x antal matcher på c+. jag måste få säga att dif backen Andre Mattsson är nog en av de sämsta i hela serien. det lyser rädsla om honom. Rädsla av att vilja ha pucken. det finns många bra backar i allsvenskan, men det vet nog Garpen redan om. jag hoppas verkligen Andre och djurgården går skiljda vägar efter den här säsongen.
NI som klankar ner på Mattsson, vilka backar anser ni vara bättre i dagens DIF?
Mattson gör faktiskt rugggit stor nytta i boxplay där han alltid ser till att hålla rent framför sin del av målet. Att han inte är såbra med puck råder det väl ingen större tvekan om...
SOm jag ser det finns endast tre backar i dagens trupp som är bättre än Mattsson...
Mattson gör faktiskt rugggit stor nytta i boxplay där han alltid ser till att hålla rent framför sin del av målet. Att han inte är såbra med puck råder det väl ingen större tvekan om...
SOm jag ser det finns endast tre backar i dagens trupp som är bättre än Mattsson...
Helt riktigt...Mattson har väl knappast vart sämre än någon annan av våra "backstjärnor"..Tycker att hela den här hetsjakten mot just Andrè känns lite överdriven och orättvis..SAMTLIGA backar ska ,enligt mig, ha lika mycket ris..Samtliga förutom Ribbenstrand som svarat för en fullgod första elitseriesäsong..Ribben kommer att bli hur bra som helst..Kall-El skrev:NI som klankar ner på Mattsson, vilka backar anser ni vara bättre i dagens DIF?
113 WHB
- grandstoff