DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
DIF TV är klockrent & kul att kolla på. MEN nu på sista tiden då inte Wille har haft hand om det så kommer det ju bara ljud i vänstra örat. Ni får jätte gärna fixa det problemet. Är rätt störande faktist. Eller är det bara jag som har det problemet?
Det kommer bara ljud i vänstra örat för mig med, så du är inte ensam
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det finns uppenbarligen bara mono i ljudmixern.
Eller i kameran, vad de nu använder...

Säg den glädje som varar
Själv skulle jag vilja se en kort intervju med samtliga spelare och tränare. Då alla intervjuer skall innehålla samma frågor. Även någon fråga som skulle vara "det här visste ni inte om mig".
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Det låter väl lite att ta i mitt i sommaren också,Leijon skrev:Själv skulle jag vilja se en kort intervju med samtliga spelare och tränare. Då alla intervjuer skall innehålla samma frågor.
det är väl sånt man gör vid advent och nedräkning till julafton bara

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
melker skrev:Det låter väl lite att ta i mitt i sommaren också,Leijon skrev:Själv skulle jag vilja se en kort intervju med samtliga spelare och tränare. Då alla intervjuer skall innehålla samma frågor.
det är väl sånt man gör vid advent och nedräkning till julafton bara
Haha, jo det kanske stämmer

Detta skulle jag vilja se mer utav på DIFTV, för då kan man glädja de mindre järnkaminerna samt locka till sig fler hockeyspelare som kanske till och med blir sugna att gå på en elitserie match för att lära sig mer!

"DIF-Hockey school"Leijon skrev:Jag skulle även vilja tillägga att man skulle kunna ha spelarintervjuer där man ställer frågor om hur man tränar för att kunna bli en bättre ishockey. Tex hur man blir en bättre målvakt eller bättre på olika sorters skott mm.
Detta skulle jag vilja se mer utav på DIFTV, för då kan man glädja de mindre järnkaminerna samt locka till sig fler hockeyspelare som kanske till och med blir sugna att gå på en elitserie match för att lära sig mer!
Ett interessant sätt att nå ut till nya potentiella kunder (små barn).
Om det finns resurser till detta plus allt annat som DIFTV redan gör vet jag dock inte.
Tycker även det är kul när vi får se klipp när laget håller på med en annan aktivitet än hockey, att följa med dom i vardagen är underhållande och annorlunda.
Lite levande bilder och ord från vårt nyförvärv skulle inte göra ont.
Förhoppningar, målsättningar och känslor inför återkomsten, och framförallt re-matchen med Hedström.
Förhoppningar, målsättningar och känslor inför återkomsten, och framförallt re-matchen med Hedström.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Just nu är såväl redaktionen på difhockey.se som Nilson på semester. Nya DIF-TV-klipp kommer i augusti.Busmicke skrev:Lite levande bilder och ord från vårt nyförvärv skulle inte göra ont.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan. Jag som hade hoppats höra Hardy, Mackan m.fl. i samband med ispremiären.
Säg den glädje som varar
Agreed! Dom vore mest intressant att höra.DIF_Soldier skrev:Fan. Jag som hade hoppats höra Hardy, Mackan m.fl. i samband med ispremiären.
jjonas skrev:Agreed! Dom vore mest intressant att höra.DIF_Soldier skrev:Fan. Jag som hade hoppats höra Hardy, Mackan m.fl. i samband med ispremiären.
Jo, nu måste väl DIFTV höra vad folket vill ha!
Vi vill höra lite om Hardy och mackan!
Ingen intervju med varken Hardy eller Mackan efter första isträningen. Det var ju dem man ville höra liksom.
Hoppas det kommer under veckan.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Det stod i en nyhet att det skulle komma intervjuer under veckan!Mäklaren skrev:Ingen intervju med varken Hardy eller Mackan efter första isträningen. Det var ju dem man ville höra liksom.