Nya grejer i shopen?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Nya grejer i shopen?
Det var åratal sedan man kunde köpa "äkta" matchtröjor i shopen.
Finns det någon anledning till det eller kan ni ordna det?
Säg den glädje som varar
Ja när kan vi köpa matchtröjor i samma kvalitet som våra hjältar lirar i?DIF_Soldier skrev:Det var åratal sedan man kunde köpa "äkta" matchtröjor i shopen.
Dags att väcka liv i denna tråd igen. Ja blir det nya grejer snart i shopen?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det har kommit in riktigt snygga pikétröjor i butiken, har dock ej kommit ut på nätsidan. Riktigt snygga och bra kvalitet jämfört med dom som funnits innan,Hawk skrev:Dags att väcka liv i denna tråd igen. Ja blir det nya grejer snart i shopen?
Avskaffa tre mot tre.
Ett givet köp i min bok. Tveka inte!Mattias_87 skrev:Det har kommit in riktigt snygga pikétröjor i butiken, har dock ej kommit ut på nätsidan. Riktigt snygga och bra kvalitet jämfört med dom som funnits innan,Hawk skrev:Dags att väcka liv i denna tråd igen. Ja blir det nya grejer snart i shopen?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Samma här. Jag köpte en direktMagnutz skrev:Ett givet köp i min bok. Tveka inte!Mattias_87 skrev:Det har kommit in riktigt snygga pikétröjor i butiken, har dock ej kommit ut på nätsidan. Riktigt snygga och bra kvalitet jämfört med dom som funnits innan,Hawk skrev:Dags att väcka liv i denna tråd igen. Ja blir det nya grejer snart i shopen?

Avskaffa tre mot tre.
OnePiecen!! Grymt snygg! 

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Var hittar du den?David1891 skrev:OnePiecen!! Grymt snygg!
Fanns i shopen så sent som igårSjöwall skrev:Var hittar du den?David1891 skrev:OnePiecen!! Grymt snygg!

På hemsidan eller i butiken? Hittar den inte på hemsidan!David1891 skrev:Fanns i shopen så sent som igårSjöwall skrev:Var hittar du den?David1891 skrev:OnePiecen!! Grymt snygg!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sjöwall skrev:På hemsidan eller i butiken? Hittar den inte på hemsidan!David1891 skrev:Fanns i shopen så sent som igårSjöwall skrev:Var hittar du den?David1891 skrev:OnePiecen!! Grymt snygg!

DIF!
Butiken vad jag vetSjöwall skrev:På hemsidan eller i butiken? Hittar den inte på hemsidan!David1891 skrev:Fanns i shopen så sent som igårSjöwall skrev:Var hittar du den?David1891 skrev:OnePiecen!! Grymt snygg!

Står på Facebook-sidan att den endast finns i Globen så det är väl det som gäller.
Fy fan vad det skriker WT-gnaget om den där onepiecen. Äckligt...
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Exakt vad jag tänkte när jag såg bilden på fejjan.Skywalker skrev:Fy fan vad det skriker WT-gnaget om den där onepiecen. Äckligt...
Indeed, skrämmandeSkywalker skrev:Fy fan vad det skriker WT-gnaget om den där onepiecen. Äckligt...

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."