Välkommen hem Mackan!
Re: Välkommen hem Mackan!
Underbart!
Kan bara säga välkommen hem till Mesta Mästarna Mackan!
Kan bara säga välkommen hem till Mesta Mästarna Mackan!
Djurgår'n tills jag dör!
Underbart!
Nu kan man andas ut en aning!
Nu kan man andas ut en aning!

Äntligen officiellt!
Sett fram emot denna hemkomst!
Sett fram emot denna hemkomst!
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Äntligen klartecken!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Får väl skriva välkommen här också! Riktigt skönt att ha dig tillbaka Mackan!
2014-04-07, vad hände?
Som man har längtat efter denna järnkamin. En lirare, en ångvält och en ledare i samma spelare.
Jag älskar dig Marcus!
Jag älskar dig Marcus!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Välkommen tillbaks Mackan! Är det någon som minns matchen borta mot MoDO lockoutsäsongen 04-05 när vi vann med 2-0? Förövrigt en av få vinster däruppe. Det stod 0-0 länge men med en underbar fint av Mackan, där två modoiter krockar, leder till att Oduya kan panga in 1-0, sen gör vi tvåan i tom kasse. Är det nån som vet om man kan hitta den sekvensen på nätet? Kanske omöjligt så här långt efteråt.
Fan så nice, välkommen hem igen.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Som sagt välkommen hem Marcus. Din tröja nr 17 från lockoutsäsongen 04-05 hänger fortfarande på väggen hemma.
-
Som sagt, du är sjukt välkommen hem Markus Nilsson!
Önsketänkande vore väll som några skrivit att vi tar in Ossi som klassback + en jävligt bra forward.
Nu jävlar kör vi!
Önsketänkande vore väll som några skrivit att vi tar in Ossi som klassback + en jävligt bra forward.
Nu jävlar kör vi!
"Dagens publiksiffra: 6 341. Bra drag på DIF-klacken som sjunger och sjunger och sjunger."
Kommer ni ihåg denna
När du väl återvänder till Sverige är det då Skellefteå som du kommer spela för?
- Ha ha… Jag kan med största säkerhet säga att det är Djurgården som gäller för mig när jag återvänder. Inget ont om Skellefteå som verkar vara en väldigt fin klubb och som har stort intresse kring hockeyn. Men att jag skulle välja att åka skoter till träningarna känns inte aktuellt idag. Jag är Djurgårdare, men när jag återvänder till Sverige så krävs det även ett ömsesidigt förhållande till att jag ska spela i klubben men som jag känner idag så finns det inget annat alternativ för spel i Sverige.
Saxat från hockeysverige.se

När du väl återvänder till Sverige är det då Skellefteå som du kommer spela för?
- Ha ha… Jag kan med största säkerhet säga att det är Djurgården som gäller för mig när jag återvänder. Inget ont om Skellefteå som verkar vara en väldigt fin klubb och som har stort intresse kring hockeyn. Men att jag skulle välja att åka skoter till träningarna känns inte aktuellt idag. Jag är Djurgårdare, men när jag återvänder till Sverige så krävs det även ett ömsesidigt förhållande till att jag ska spela i klubben men som jag känner idag så finns det inget annat alternativ för spel i Sverige.
Saxat från hockeysverige.se
DIF kommer vara nummer 1 igen
Välkommen! Riktigt skönt. Ser fram ännu mer mot premiären nu, givetvis med säsongskort.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel