Informationsmötet

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
m0ng00se

Informationsmötet

Inlägg av m0ng00se »

http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=5806
Agendan för mötet bestod av nio punkter, och de kommer mycket kort att summeras nedan. Som vanligt gäller det att vara på plats på de här mötena om man vill ta till sig all information, hela mötet låter sig inte sammanfattas i en text. Det finns helt enkelt inget bra alternativ till att närvara vid årsmöten och sådana här informationsmöten om man vill få information om Djurgården Hockey och påverka klubbens utveckling.
hört talas om videokamera? Skulle vart ett ypperligt tillfälle för DIF-TV att vara där och filma och lägga ut på hemsidan för oss som bor för långt bort/inte har möjlighet att närvara
Användarvisningsbild
Pinnen
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: informationsmötet

Inlägg av Pinnen »

Antagligen så vill dem att så många som möjligt ska gå på det riktiga årsmötet istället för att sitta o tjuvkika på nätet i efterhand. Dessutom så är det ett sätt att locka folk till att köpa medlemsskap.

Så det ligger väl en del tankar bakom det :roll:
Honken
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Informationsmötet

Inlägg av Honken »

Jag missade också mötet trots att jag bor nära, men hade gärna sett en videoinspelning från informationsmötet.
En ide vore att DIF utfärdar ett certifikat som är giltigt under medlemstiden eller använder bankcertifikat.
Då skulle man kunna lägga ut material för enbart medlemmar. T.ex. video inspelningar från möten, medlemsbladet m.m. Att göra så att materialet inte går att ladda ner är inte svårt.
På så sätt skulle man kunna få fler medlemmar även sådana som bor längre bort och inte är medlemmar p.g.a. av det.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
m0ng00se

Re: Informationsmötet

Inlägg av m0ng00se »

Honken skrev:Jag missade också mötet trots att jag bor nära, men hade gärna sett en videoinspelning från informationsmötet.
En ide vore att DIF utfärdar ett certifikat som är giltigt under medlemstiden eller använder bankcertifikat.
Då skulle man kunna lägga ut material för enbart medlemmar. T.ex. video inspelningar från möten, medlemsbladet m.m. Att göra så att materialet inte går att ladda ner är inte svårt.
På så sätt skulle man kunna få fler medlemmar även sådana som bor längre bort och inte är medlemmar p.g.a. av det.
mycket bra idé!
Skriv svar