Hejj det är så här jag och en polare hade tänkt å åka ner till italien å kolla på OS hockey .. vi undrar hur mkt det kostar asså hockey biljeterna?? och vart man kan beställa
Du tror inte att det är lite sent? Testa att ringa till svenska ishockeyförbundet imorgon, www.swehockey.se o kolla med dom om dom vet nån praktisk info...!
ja men man kan inte kapa ett lag efter en förlust, bättre nu än i kvarten som så många gånger förr,
andra år har vi vunnit gruppen och storspelat och slutat med förlust över Tjeckien,Finland och sist *urk* Vitryssland i kvarten.
Många i detta land som är så jävla snabba att kritisera innan man sett slut resultatet, oftast är det dem som står och hejar först av alla när sverige(om de nu skulle vinna skitet) tar emot guld medaljerna och säger: Va vad det jag sa!
PS. kan hålla med om att de spelade uselt, men sverige lär aldrig bli ett lag med fart och fläkt som man såg mellan Ryssland och Slovakien, Oj OJ OJ vilken hockeymatch det va!!!
Förstår inte Bengt-Åke för fem öre...Hur kan man säga så i TV? Det e väl en sak att lägga sig, men då ska man inte berätta det för svenska folket. Sedan är ju hans laguttagning under all kritik. Att spelare som M. Nilsson, Nylander och N. Ekman inte fick plats är för mig en gåta. Istället har man spelare som Jönsson och Hannula. Obegripligt....
bedrövlig tillställning igår kväll...om du får stryk i kvarten mot alplandet för att dom inte kämpar då åker jag personligen ner till Italien och devalverar 3-kronor!!! :!: