Diffarn-Cg: Passa på att läs hela inlägget.jensa85 skrev:Tänkte presentera mitt hyfsat realistiska "drömlag" till nästa säsong,hehe.
jensa85: Urbom ska inte vara kvar.
Diffarn-Cg: Passa på att läs hela inlägget.jensa85 skrev:Tänkte presentera mitt hyfsat realistiska "drömlag" till nästa säsong,hehe.
Att man ens kan nämna Dragan är för mig ett mysterium.Järnkamin90 skrev:Det ryktas på eliteprospects att bjurling och umicevic tänker lämna ssk.
kan detta vara någt?? de har jju spelat i klubben tidigare
Struten skrev:Wow, fylla år på julaftonCrashmash skrev:Namn: Sven Sanny LindströmStruten skrev:Ursäkta mig om jag har fel men hade inte Sanny köpt hus i Stockholm? Tror det var någon som skrev det här.
Personnummer: 19791224-XXXX
Adress: Kvarnbergsvägen
Postnummer: 141 45
Postort: Huddinge
Jag håller inte med jag tror inte att han kommer gå till FBK. Men om det nu blir så, är det bara för pengar.Gocke skrev:Struten skrev:Wow, fylla år på julaftonCrashmash skrev:
Namn: Sven Sanny Lindström
Personnummer: 19791224-XXXX
Adress: Kvarnbergsvägen
Postnummer: 141 45
Postort: Huddinge
Han är fortfarande folkbokförd i huddinge hos sina päron? Säger ju inget om vart han ska?
Tror inte ett skit om att han ska till DIF, FBK är det som gäller.
Det går rykten... Men många klubbar har visat intresse, så det kan bli svårt att värva dom med tanke på att vår ekonomi inte är den bästa. Men visst ligger vi trots det bra till. Dom har ju tränat med oss, och DIF har förmodligen haft kontakt med dom, så allt kan hända.pangeDIF skrev:Har inte hängt med så bra i silly season snacket så jag undrar om det är någon som vet hur det blir med bröderna Ahlström i Huddinge, är dom fortfarande aktuella för DIF?
sthlm_dif skrev:pangeDIF skrev:
Men i alla fall, nu återstår det endast en match i den ryska ligan!
Så snart kan vi alla andas ut, när Marcus Nilsson skrivit på för två år!
Kom hem nu Marcus!!!
Snarare kan vi gråta oss till sömns när det tillkännages att Linkan skrivit på för något KHL lag.sthlm_dif skrev: Men i alla fall, nu återstår det endast en match i den ryska ligan!
Så snart kan vi alla andas ut, när Marcus Nilsson skrivit på för två år!
Kom hem nu Marcus!!!
"insatta källor" brukar vara lika pålitliga som Bagdad Bob.kenny skrev:Jag har hört med en insatt källa LINKAN blir kvar i vår anrika förening
Du kommer förmodligen bli släpad på ansiktet i ett rep bakom en långtradare Stockholm-Moskva om det visar sig vara felaktigt.kenny skrev:Jag har hört med en insatt källa LINKAN blir kvar i vår anrika förening
Då måste väll Ahlströmbröderna vara släckt med Nacka?DIFDIF skrev:Såg precis att Ölvestad och Ahlströmbröderna är släkt^^ (fast på lååångt håll)