Få målvakter är mindre ojämna än Nabby. Skulle vara Brodeur, Kiprusoff, Vokoun och Loungo (såhär på rak arm).Crashmash skrev:Nabby är för ojämn.
NHL 08/09
Re: NHL 08/09
552 Wins NHL All-Time Leader, #30 Martin Brodeur
Idioten har gjort det igen.
I natt börjar slutspelet..
Då får man se riktig ishockey
Då får man se riktig ishockey
Ska bli riktigt kul med slutspel. Höjdarserie mellan Pens och Flyers också, där jag hoppas och tror att Pens går segrande ur. Fleury får in en formtopp och så är även offensiven bättre än Flyers dito.
-
Offrade en skoldag för att se matchen mellan Pens och Flyers, till vilken nytta? Helt omöjligt att tippa Pens - Flyers tror att resterande matcher kommer bli så sjuuukt jämna! Biron visade förra slutspelet att han är bäst när det väl gäller. Gäller bara att Philly bänkar Alberts för det är den sämsta backen i världshistorien.Crashmash skrev:Ska bli riktigt kul med slutspel. Höjdarserie mellan Pens och Flyers också, där jag hoppas och tror att Pens går segrande ur. Fleury får in en formtopp och så är även offensiven bättre än Flyers dito.
Flyers offensiv är underskattad, Gagne,Briere,M.Richards,Jeff Carter,Lupul,Knuble, även spelgeniet Kimmo Timonen.
Let's go FLYERS!!!
Senast redigerad av stolpskott den 2009-04-16 11:33:14, redigerad totalt 1 gånger.
Biron är en sopa och Pens kommer ta det här i fyra raka. Fan vad utspelade Flyers blev. Alberts är nog den sämsta backen jag har sett tror jag.
-
Flyers var inte någonstans nära sin högsta nivå, det är matcher kvar och jag tror Flyers tar hem det här.Crashmash skrev:Biron är en sopa och Pens kommer ta det här i fyra raka. Fan vad utspelade Flyers blev. Alberts är nog den sämsta backen jag har sett tror jag.

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kul med Chicago, ett ungt lag med mycket potential har 2-0 i serien mot Flames.
Frågan är hur dom ska lyckas signa talangerna Kane och Toews när deras kontrakt löper ut med tanke på jättekontraktet som Brian Campbell fick.
Frågan är hur dom ska lyckas signa talangerna Kane och Toews när deras kontrakt löper ut med tanke på jättekontraktet som Brian Campbell fick.
Säg den glädje som varar
Ett lag som det verkligen inte skrivs eller talas om mycket är Anaheim..
Dom har ju chans att slå ut San Jose på hemmaplan..
Dom har ju chans att slå ut San Jose på hemmaplan..
- DIF_Soldier
Mycket överraskande tillika intressant då Douglas Murray blir ledig för VM.
Hurvida han är aktuell eller inte återstår att se, eftersom Anton Strålman nu även anslutit.
Men en tyngre back som Murray behövs alltid. Han och Grossman får stå upp mot osportsliga och fula kanadensare.
Hurvida han är aktuell eller inte återstår att se, eftersom Anton Strålman nu även anslutit.
Men en tyngre back som Murray behövs alltid. Han och Grossman får stå upp mot osportsliga och fula kanadensare.
Säg den glädje som varar
Nu är New Jersey och New York Rangers utslagna med..
Ni som är insatta. Hur stor tror ni chansen är att Chicago slår ut Detroit?
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Inga som helst. Man kommer nog stjäla 1-2 matcher av Detriot men inte en chans att man slår ut dem. Ska dock sägas att Chicago har det överlägset mest spännande laget i NHL och inom 2-3 år så har man nog vunnit en Stanley Cup titel, men i år är man nr för små mot Detroit.Adam skrev:Ni som är insatta. Hur stor tror ni chansen är att Chicago slår ut Detroit?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.