Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Kojak

Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!

Inlägg av Kojak »

Buford skrev:Matchen mot Brynäs var ett dåligt exempel då den spelades "om" pga fadäsen med vaktmästaren som borrade hål i kylsystemet.
Precis, och i och med att matchen flyttades fram en dag (från lördagen till söndagen) så var det inte särskilt populärt att gå på hockey. Dessutom gällde inte matchen någonting längre, det gjorde den på lördagen men vi hade klarat slutspelsplatsen tack vare matchen i Södertälje samma omgång.
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
Vi_e_Djurgårn

Inlägg av Vi_e_Djurgårn »

Är det någon som har bra koll på publiksnittet de olika åren, då vi sakta flyttade över till Hovet?

Har för mig att det legat på 6000 ett tag. Hur var det då vi spelade huvuddelen av matcherna i Globen?

Johan Karlsson från Mjölby, kan dra åt helvete, nämn inte min morsa på något sätt, patetiska äckel.
calpe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av calpe »

Det här är den bästa nyheten att Hardy är tillbaka och tar tag i laget. Hoppas verkligen att han rensar så vi får kvar spelare som presterar hela matcher.Han kommer helt säkert att få fart på laget.
Den dåliga nyheten är att Montén och Johansson blir kvar.De borde ägna sig åt annat, men känner man Hardy rätt får dem inte mycket utrymme att lägga sig i taktik och strategi.
Blir spännande att se hur dem gör med spelare som inte har fortsatt kontrakt.
Nu längtar man redan till nästa säsong. Då blir det helt säkert SLUTSPEL och t o m SM-GULD :D :D :D
Stadion

Inlägg av Stadion »

calpe skrev:Det här är den bästa nyheten att Hardy är tillbaka och tar tag i laget. Hoppas verkligen att han rensar så vi får kvar spelare som presterar hela matcher.Han kommer helt säkert att få fart på laget.
Den dåliga nyheten är att Montén och Johansson blir kvar.De borde ägna sig åt annat, men känner man Hardy rätt får dem inte mycket utrymme att lägga sig i taktik och strategi.
Nu längtar man redan till nästa säsong. Då blir det helt säkert SLUTSPEL och t o m SM-GULD :D :D :D
Lägg ner din hetsjakt på Montèn och Johansson den är både fjantig och patetisk.
Honken
Säsongskort: Ja

Inlägg av Honken »

calpe skrev:Det här är den bästa nyheten att Hardy är tillbaka och tar tag i laget. Hoppas verkligen att han rensar så vi får kvar spelare som presterar hela matcher.Han kommer helt säkert att få fart på laget.
Jag tror inte du är inte Djurgårdare calpe. Tittar man igenom dina inlägg så brukar dom komma vid torsk och det enda du försöker göra är att starta osämja eller ett "drev".
Dina lagkänslor ligger nog närmare färgerna du använder i SM-GULD.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
calpe

Inlägg av calpe »

Oförskämt är det enda jag kan svara på detta. Lag med dem färgerna, särskilt från Solna är något jag ALDRIG skulle kunna tänka mig supportra. Jag får uppstötningar och ont i huvudet när jag tänker på det.
Jag är inte född DIF:are det är sant, men att jag inte är DIF:are nu är helt fel.
Det är för att man bryr sig som man är kritisk. Dem som aldrig har någon åsikt utan bara tycker allt är bra, dem bryr sig inte om hur det går för klubben.
Vi spelar i Elitserien och har som målsättning att vinna SM-guld, något annat räknas inte.Har man en annan inställning ska man titta på andra divisioner (korpen)där det i stort bara gäller att deltaga. :?
Användarvisningsbild
denizo
Kontakt:

Inlägg av denizo »

Underbart! välkommen tillbaka Hardy!
"Om det inte är meningen att vi ska äta djuren, varför är dom då gjorda av kött?"

-Homer J Simpson.
Skriv svar