Madferit skrev:Linkan fick ju inte komma för att han inte passade i torpedsystemet?! Det hade hardy helt rätt i, men så länge vi inte inför torpedhockeyn igen så ser jag ingen anledning till att Linkan ska försvinna för att Hardy dök upp?
Torpedsystemet tog oss till 2 SM guld Hellre ett SM Slutspel med torped hockey än att hålla kvar linkan...Torpedhockey är mkt roligare och kolla på än det spelet vi har haft på sistonde.
Madferit skrev:Linkan fick ju inte komma för att han inte passade i torpedsystemet?! Det hade hardy helt rätt i, men så länge vi inte inför torpedhockeyn igen så ser jag ingen anledning till att Linkan ska försvinna för att Hardy dök upp?
Håller med där, Linkan passade verkligen inte in i torped hockey så jag tror inte han får gå bara för att Hardy är tillbaka,
Haha! Så jävla underbart, jag tror att problemet med Montén/Johansson var att dom var lite mjäkiga, det problemet slipper vi garanterat med Hårde Hardy!
Torpedhockey för hela slanten och guldet är hemma igen nästa år.
Jag tror det är lika stor chans att Linkan är kvar. Som Hardy säger så har Montén och Johansson det tyngsta ordet när det gäller spelartruppen, eftersom de har jobbat med laget en längre tid just nu.
Linkan som någon sagt innan, passade inte in i torped hockeyn. Tror inte att Hardy och Linkan har hard feelings nu direkt. Det kommer att spelas en liknande hockey nästa år.
Nu känns det lättare med värvningar som Kronwall, Mackan eller Ekman. Fantastiskt skönt detta, otroligt viktigt för oss. En klass-coach, känns behövligt.
Kanske kommer Ölvestad att tända till rejält nu....
Hardy Nilssons järnkaminer!
Välkommen tillbaka! Helt underbart att få en tränare med rutin i DIF igen!
DIF mot nya tider, DIF mot nya sm-guld, DIF med Hardy Nilsson!
Hur ska vi göra med ramsan?
Blir problematiskt med tanke på att en tränare inte kommer att nämnas i ramsan...
Man får väl variera sig lite, och turas om (om det inte blir för jobbigt för sittplats)...
Edin skrev:Hur ska vi sjunga "Järnkaminer"-ramsan nu hade dom tänkt?
Halva klacken Montén, halva klacken Johansson. Alla Hardy
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn