Hardy Nilsson tar över Djurgården!
-
Re: Hardy Nilsson tar över Djurgården!
Nisse är ingen kung. Däremot ett stort ego. Då behåller jag mycket hellre Linkan.
De har även bekräftas på svt sport https://medlem.svt.se/svt/jsp/Crosslink ... ik_1463599
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Tveksam till Hardy, men bra att man behåller Montén och Johansson för fortsatt utveckling.
i
Holy shit! Bomben har verkligen inte sjunkit ner hos mig än men låter förbannat spännande! Saaatan va jag längtar efter nästa säsong redan nu!
Det jobbiga är dock hur det blir med linkan.. Suck! Man kan verkligen inte få allt här i världen
Det jobbiga är dock hur det blir med linkan.. Suck! Man kan verkligen inte få allt här i världen
jensa öhling skrev:Nisse är ingen kung. Däremot ett stort ego. Då behåller jag mycket hellre Linkan.
Jag ser hellre såna straffar i varje fall...
Linkan är inte värd en månadslön på 300.000. Karln är den lataste spelaren i serien, men han är överlägset bäst när det gäller passningar.
En av världens bästa passningsläggare och speluppfattare, menmen, tror det finns andra spelare som inte kräver dessa pengar.
är ypperligt glad att Hardy tar över
Mina åsikter och inga andras. take it or leave it. Helt otroligt att man måste ändra inlägget sitt för folk löper amok så fort man säger sin EGEN åsikt.
En av världens bästa passningsläggare och speluppfattare, menmen, tror det finns andra spelare som inte kräver dessa pengar.
Mina åsikter och inga andras. take it or leave it. Helt otroligt att man måste ändra inlägget sitt för folk löper amok så fort man säger sin EGEN åsikt.
Senast redigerad av SettleR den 2009-03-02 16:17:34, redigerad totalt 2 gång.
Bara det faktum att man visar att man inte vill lägga sig ner och dö gör att jag blir glad av denna nyhet. Sen får vi väl hoppas att "Linkan" går till Schweiz istället för LHC...
Sånt resonemang har jag aldrig förstått. Han vet vad han är värd och vet också att det är vanligt med externa finansiärer. Att som spelare gå ut och begära en låg lön för att vara snäll tror jag inte på. I en förhandling får båda partner meddela deras mål/krav och sedan handlar förhandlingen om att mötas och kompromissa. Vi vet just nu inte någonting om vad Linkan har som lägsta-krav.SettleR skrev:Linkan är ingen järnkamin när man ställer krav på en månadslön på 300.000 när han gott väl vet att djurgårns ekonomi är som den är.
Hardy i DIF är jag långt ifrån enbart positiv till. Han var kung för 8 år sedan med ett spelsystem som passade perfekt för det spelarmaterial vi hade och som tog motståndarna på sängen. När ävl motståndarna läst sönder spelsystemet och nyckelspelare försvann fungerade ingenting, inte heller i landslaget och då fanns inget nytt tänk att sätta in. Missförstå mig inte, Hardy var kung, jag bara inte om han fortfarande kan vara det med en usel spelarbudget och ekonomi.
-
Fyfan vad bra!!!
Såg det först på aftonbladet efter skolan och trodde det inte var sant (man vet ju aldrig vad dom skriver) Najs!

JK är Sveriges Bästa Hockeyklack!!!<3
http://difhockey.se/nyhet.php?news=5646
Bekräftat på hemsidan.
Bekräftat på hemsidan.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Hur kan du säga att Linkan inte är en järnkamin?Utan Linkan så hade vi spelat i allsvenskan för länge den plus att han har gjort över 500 poäng i DIF!De är klart att han ska ha bra betalt för sin insats,han är grym och behövs för att vi ska bli bäst igen!SettleR skrev:Linkan är ingen järnkamin när man ställer krav på en månadslön på 300.000 när han gott väl vet att djurgårns ekonomi är som den är. Karln är den lataste spelaren i serien, men han är överlägset bäst när det gäller passningar. MIN åsikt är att han visar att han inte har ett djurgårdshjärta.
En av världens bästa passningsläggare och speluppfattare, menmen, tror det finns andra.
Jag är positiv till Hardy!De var helt rätt att ta in honom.Nu hoppas jag att vi kan få in några bra nyförvärv så att de blir en satsning mot slutspel nästa år.Dagens trupp räcker inte till..
Yes! Hoppas han leder oss till guld igen, nån som vet hur långt han har kontrakt till?
-
Linkan är en järnkamin och har hjälpt oss mycket men jag är tveksam till hans nya lön på 300 000.. I princip så skulle vi kunna få 2 stycken andra spelare för det som skulle kunna bidra på samma sett "tillsammans"..
Senast redigerad av Philip.dif den 2009-03-02 15:49:59, redigerad totalt 1 gånger.
JK är Sveriges Bästa Hockeyklack!!!<3
Bästa nyheten på bra länge det här..
Linkan fick ju inte komma för att han inte passade i torpedsystemet?! Det hade hardy helt rätt i, men så länge vi inte inför torpedhockeyn igen så ser jag ingen anledning till att Linkan ska försvinna för att Hardy dök upp?