Skellefteå har haft en 92-back, Adam Larsson, ombytt i en match i Elitserien denna säsong men han satt på bänken hela matchen och fick ingen speltid.Edin skrev:92:an Gabriel Landeskog lirar i andrafemman i eftermiddag.
Finns det några andra 92:or i Elitserien?
Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/2 2009
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 21/2 2009
Samt Johan Gustafsson i Färjestad, han är dock målvakt och jag gissar att han bara har följt med som 2:a målisEdin skrev:92:an Gabriel Landeskog lirar i andrafemman i eftermiddag.
Finns det några andra 92:or i Elitserien?
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
herregud.. varför inte använda Tim Eriksson bättre.. 4:e femman när vi har en 92:a i 2:a femman
Ah jag fattar ingenting heller. Får bara hoppas fjärdekedjan egentligen är andrakedja, så har det sett ut ibland i tidigare matcher om jag inte missminner mig.sebbe90 skrev:herregud.. varför inte använda Tim Eriksson bättre.. 4:e femman när vi har en 92:a i 2:a femman
Lite mer info om Landeskog
Date of Birth: 23/11/1992
Height: 183 cm
Weight: 87 kg
Position: Forward
Shoots: Left
2008/09
Div GP G A TP
J18 8 5 7 12 41
J20 26 7 12 19 47
Date of Birth: 23/11/1992
Height: 183 cm
Weight: 87 kg
Position: Forward
Shoots: Left
2008/09
Div GP G A TP
J18 8 5 7 12 41
J20 26 7 12 19 47
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Calle som center..Känns absolut inte tryggt det
- Lee Harvey Oswald
Jaa, vad ska man säga, "Gambler-Montén" kliver fram och vill synas?henke skrev:Ah jag fattar ingenting heller. Får bara hoppas fjärdekedjan egentligen är andrakedja, så har det sett ut ibland i tidigare matcher om jag inte missminner mig.sebbe90 skrev:herregud.. varför inte använda Tim Eriksson bättre.. 4:e femman när vi har en 92:a i 2:a femman

Det är ju efter såna här laguttagningar man bli geniförklarad, om det går bra dvs.
Annars ligger idiotförklarad närmast
Men men, friskt vågat....
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det är en bragd om DIF klarar det här... Sedan ska vi nog inte stirra oss blinda på vilka som står som 2/3/4-kedjor....
Visa att du är het & verkligen vill vinna så får du den istid du förtjänar..
KÄMPA DIF!
Visa att du är het & verkligen vill vinna så får du den istid du förtjänar..
KÄMPA DIF!
Senast redigerad av Caveman den 2009-02-21 15:17:57, redigerad totalt 1 gånger.
Känns väl som det kommer rulla rätt bra, alltså att det bara är beteckningen på en kedja, inte att de kommer lira näst mest. Kommer bli jävligt intressant att se Gabriel idag, trots sin ålder så känns han mogen för ett test i a-laget. Visst kunde testet kommit lite lägligare än i en streckmatch, men han kommer fan göra mål idag.
Calle G har lirat center i junistiden, och han kommer säkert inte göra bort sig. Gäller att ALLA äldre tar ansvar idag, och gör sitt yttersta.
Calle G har lirat center i junistiden, och han kommer säkert inte göra bort sig. Gäller att ALLA äldre tar ansvar idag, och gör sitt yttersta.
På hockeligan är Linus Kjell uppskriven i 4-kedjan istället för Tim Eriksson.
Någon som vet varför?
Någon som vet varför?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jävligt lustigt eftersom Kjell lirar i Norge sedan denna säsong. Har inte spelat i DIF-tröjan på en hel säsong.frilleax skrev:På hockeligan är Linus Kjell uppskriven i 4-kedjan istället för Tim Eriksson.
Någon som vet varför?
Viktigt med 0-1. FOKUS!
Säg den glädje som varar
Värt att notera: Bremberg gjorde poäng för 13e matchen i rad.
Han gör som han vill!
Han gör som han vill!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Brynäs spelar ännu en gång upp en ramsa i högtalarna för att få igång publiken!! 

Hela Sverige skrattar!Sebbe G skrev:Brynäs spelar ännu en gång upp en ramsa i högtalarna för att få igång publiken!!
Ska bli kul att se hur många gånger dom startar "BRYNÄS <TRUMMA, TRUMMA>" i högtalarna. Haha

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården