Lucas skrev:
För övrigt så undrar jag om inte Ante är lite för blyg för att vara Ass Kapten? Jag kanske är helt ute och cyklar men jag har bara fått det intrycket på DIFTVs inslag. Om det inte stämmer, så tycker jag det är en vettig grej att göra. Annars tycker jag vi behåller de som är mer "sociala" om man ska uttrycka det så.
Spelare uttrycker sitt ledarskap på olika sätt. Vissa är talföra, andra visar framfötterna med sin intällning på isen.
Se bara på Ronnie. Han säger inte mycket, men han är ett lysande föredöme för alla unga spelare med sitt enkla backspel.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Nä nu jävlar är Ros i farten igen, hoppas för gus skull att han har fel.
Inte fan ska vi punga ut upp till 190k i månaden för Musse
Förbannat larvigt.
http://blogg.aftonbladet.se/5
Nä nu jävlar är Ros i farten igen, hoppas för gus skull att han har fel.
Inte fan ska vi punga ut upp till 190k i månaden för Musse
Förbannat larvigt.
tMy skrev:Läser du lite nogrannare ser du att det är Skellefteå som lagt budet på 190k..
Ja, det stämmer som du säger. Men musse vill säkert hem till Stockholm efter alla dessa år, dvs om ett dugligt bud kommer från Djurgården. Om SAIK bjuder 190k/månaden tror jag att DIF inte behöver bjuda mer än 160-170k/månaden för att få ett kontrakt påskrivet med Musse. Har en känsla att Musse hellre bor i en stad istället för att bo ensam i en skog.
Men dock är han inte välkommen tillbaka. Oavsett vad han gör kommer han aldrig att åter vinna mitt hjärta. Förmodligen inte någons.
tMy skrev:Läser du lite nogrannare ser du att det är Skellefteå som lagt budet på 190k..
Ja, det stämmer som du säger. Men musse vill säkert hem till Stockholm efter alla dessa år, dvs om ett dugligt bud kommer från Djurgården. Om SAIK bjuder 190k/månaden tror jag att DIF inte behöver bjuda mer än 160-170k/månaden för att få ett kontrakt påskrivet med Musse. Har en känsla att Musse hellre bor i en stad istället för att bo ensam i en skog.
Men dock är han inte välkommen tillbaka. Oavsett vad han gör kommer han aldrig att åter vinna mitt hjärta. Förmodligen inte någons.
Jo visst ser jag det, helt blind är jag inte. Men bjuder SAIK 190k måste vi matcha det budet. I vilket fall, det blir mycket pengar för lite vara.
Vill inte att Djurgårdens IF Ishockeyförening ska vara nåt ålderdomshem där man kan klampa in och spela bort sista åren i karriären efter att ha lämnat sin moderklubb för att tjäna lite mer pengar hos en konkurrerades klubb några mil bort.