Rösta på Årets Järnkamin 08/09
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Rösta på Årets Järnkamin 08/09
Fredrik "Linkan" Bremberg
Rösten gick till Ragge, men jag var väldigt besviken att inte Rådbjer fanns med.
Haha, klockrent!odburt skrev:Rösten gick till Ragge, men jag var väldigt besviken att inte Rådbjer fanns med.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Jag lade min röst på Niklas Anger.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Samma sak gäller den här killen, för ingen, absolut ingen skugga ska falla över elitseriens i särklass bästa offensiva pjäs, Fredrik Bremberg. Trots en rättegång, påfrestande mediapådrag och förmodligen en hel del påföljande personliga konflikter producerade killen match efter match efter match, och bara det är värd en tröja i Hovets tak.
Håller med. Mitt val föll på Linkan. Någon som vet om DIF förlängt hans kontrakt?!?! Fattar inte vad de väntar på. Ge killen vad han förtjänar!
Håller med. Mitt val föll på Linkan. Någon som vet om DIF förlängt hans kontrakt?!?! Fattar inte vad de väntar på. Ge killen vad han förtjänar!
Mitt val föll på Ragge. Den lägsta nivå som han har visat upp i år är helt grym! Snubben har aldrig vikt ner sig en enda gång den här säsongen och vilken ledare den mannen är! Ragge är given som vinnare i år tycker jag. Linkan har verkligen varit strong som har orkat stå emot allt med rättegångar och levererar match efter match. Men just att Ragge spelar så pass mycket, aldrig viker ner sig, är en stor ledare, håller en hög lägsta nivå match efter match gör att han känns given i det läget! Dessutom helt underbart att han har kritat på en förlängning!
Min röst gick på Ragge i år, får bli Linkan nästa år 

Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Fredrik "Linkan" Bremberg
Inget snack helt enkelt, efter allt det som har hänt så presterar han fortfarande på topp. Kommer aldrig gå att ersätta honom!
Inget snack helt enkelt, efter allt det som har hänt så presterar han fortfarande på topp. Kommer aldrig gå att ersätta honom!
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården !
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Tycker nästan att Honken är värd priset efter hans avslutning på Willes intervju i DIFTV...
- Lee Harvey Oswald
Ja, den var komisk.Caveman skrev:Tycker nästan att Honken är värd priset efter hans avslutning på Willes intervju i DIFTV...
Vilket förakt Honken hade i blicken när gnagets "derbybiljett-trick" kom på tal

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ragge helt klart. Hans anda i uttalanden i diverse intervjuer är min definition av en Järnkamin.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Att inte dela ut priset ikväll inför fullsatta läktare tycker jag är fel. När DIF nu äntligen är på slutspelsplats, vi har dubbla klackar och ett massivt tifo så tvivlar jag på att stämningen på Hovet ikväll kan toppas mot SAIK.
För visst vill vi att vem så nu får priset ska hyllas högljuddast möjligast med den bästa inramningen?
För visst vill vi att vem så nu får priset ska hyllas högljuddast möjligast med den bästa inramningen?
Säg den glädje som varar