Har en känsla av att det är Djurgårdare runt om i landet som planerar att åka på diverse bortamatcher. Till Karlstad vet jag att det går en full bil från Örebro och troligen en minibuss från Stockholm.
Ni som har tänkt att vara på plats i Kaffeburken får dessutom bevittna ett bröllop mellan en Djurgårdare och en Färjestadare.
Genom denna tråd kan ni som tänkt åka till matchen söka resesällskap, skriva om det finns platser kvar i någon bil. Kanske det är någon som vill åka, men av olika anledningar inte har tillgång till bil.
Hjälp varandra så hjälper ni DIF till slutspel 2006!
Bröllop!! Ja Ja! Hoppas att pga alla nyförvärv & Frögrens skada gör att det är lite oordning hos kaffesumparna idag.
Poäng ikväll skulle göra mig så djävla glad. Något jag inte varit den senaste tiden.
Är dessvärre inte på plats mer än vid matchchatten.
Hade gärna sett att jag vart i Karlstad, men förbindelserna mellan Borås o Karlstad är inte jättebra tyvärr!
Önskar brudparet all lycka i framtiden! Det är ett tecken på att även fast man är olika supportrar kan det finnas en kärlek mellan dessa. Dock är det som så att DIF inte ska ha något hat och våld, som andra sthlms-klubbar
Är det nån som kan säga hur man kommer in på matchchatten? den blir bara vit för mig. är det kanske fel på min dator? Funkade på en annan dator. Dif vinner med 3-2
amöba skrev:Är det nån som kan säga hur man kommer in på matchchatten? den blir bara vit för mig. är det kanske fel på min dator? Funkade på en annan dator. Dif vinner med 3-2
Skulle sitta väldigt fint med en seger ikväll.
Bra att grabbarna fick in kvitteringen innan paus. Hoppas på ett ledningsmål i början av andra och sen får det rulla på.