Vi har detta förbud eftersom DIF hockey vill ge sina besökare som sitter i närheten av bortaklacken en upplevelse, inte en plåga av massa personer som står och slår på trummor från första till sista minuten av matchen. Förbudet infördes för ett par år sedan, då det var runt 20 st i vissa bortaklackar, varav 10st av dessa hade trummor som dom slog på konstant.mambojambo skrev:Ert så kallade "instrument förbud" är ju däremot skrattretande och patetiskt...
Tack så mycket. Jag uppskattar att du har märkt att vi har Sveriges bästa hockeyklack!mambojambo skrev:Visst ni klarar att sjunga utan trumma! grattis dif.. kan ni inte sluta klappa i händerna också då!?
Men varför skulle vi sluta klappa händerna? Har du sett någon klack som aldrig klappar händerna? Nej, det har du inte. Och om jag ska vara ärlig så är Hv71 supportrar inte rätt personer om att kommentera oss, då man endast hörde ert "klapp, klapp" under dagens match. Man hörde inte ens vad ni sjöng.
Så jag måste fråga, tycker du ärligt talat att NBS är värda att bli kallade för en klack? Ja, det är klart du tycker. Men om du frågar dom som vet vad en klack är (t.ex. någon i AIA eller JK) så får du ett svar på 3 bokstäver: NEJ!
För att ni har inga egna ramsor, ni kan inte sjunga utan trumma, och när ni inte får ta med er trummor in på Hovet så gnäller ni... Patetiskt.
Jag säger så här, INGEN bortaklack gör sin röst hörd i våran borg, Hovet. Och vad är det för fel med att dra ihop en 3 gånger så stor klack som er? Tycker du nu i efterhand att ni blev så grovt utklassade på läktaren så att du nu ångrar att du valde att besöka Hovet denna dag? Kanske gör du det, vem vet?mambojambo skrev:Eller måste ni vara 3 ggr fler än oss och ta ifrån oss trumma och megafon för att ni inte ska bli överröstade?
Men en sak ska du ha klart för dig... Att om ni ska göra en invasion, och sjunga ut hemmaklacken, så är inte Hovet det smartaste valet. Välj Örnsköldsvik istället... Då blir det trummornas kamp, eftersom MoDo är trumgalningar dom också.
Finns inga ursäkter för detta beteende... Fruktansvärt korkat och onödigt.mambojambo skrev:Sedan vill jag bara säga att omspolningen är ju bara ett bevis på hur många aphjärnor som står bland er.
Men något som är mer onödigt och fruktansvärt omoget är vad Miko Louma håller på med... Gör gester åt publiken som en 3 åring. Han kanske borde börja på dagis igen, för att ett sådant beteende ser man endast på dagis.