Hyllningar till Fredrik "Linkan" Bremberg!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hyllningar till Fredrik "Linkan" Bremberg!
Linkan har räddat oss så många gånger genom åren att han förtjänar den fetaste jävla hyllningen Hovet någonsin skådat. Hoppas Fabrikens Tifo som det ryktas om imorgon enbart är tillägnat denne gigant bland giganter.
"Djurgårdens styrelse ska under LG Hockey Games sätta sig ner med Fredrik Bremberg och diskutera hans framtid. Om nya kontrakt skrivs på eller inte, återstår att se. Men jag utgår från att DIF ledningen, oavsett hur dålig ekonomin är, skriver på ett nytt kontrakt med Linkan."
En kille med stenkoll. Hur vet du allt det där?? Hursomhelst är jag glad för svaret. Hoppas på det bästa för DIF och Linkan. Tack!

-
Linkan är ta mig tusan nästan mer Mr DIF Hockey än Big Håkan himself.
Märkligt att Jockemaniac inte skrivit något i hyllningstråden
Märkligt att Jockemaniac inte skrivit något i hyllningstråden

Jeremy:
Är det inte dags att lägga av nu?
Hur gammal är du?
Du håller på i VARTENDA inlägg du gör på DIFhockey.se så ska det vara en pikning till Jockmaniac.
Ok för att han sa Linkan skulle be om ursäkt, men det fanns säkert grund för att han tyckte så. Räcker det inte att pika han en gång? tror nog budskapet har gått fram eller?
Sist jag kollade så gällde även yttrandefrihet på detta forum, Jockmaniac får väl säga vad han tycker om just Linkan och tyckte han att Linkan va kass för en tid sen, så är det hans tankar. Och upp till han.
Han skulle väl inte behöva få läsa pikningar och annat skit från dig varenda gång han ser du har skrivit ett inlägg här inne?
Hur gammal är du?
Du håller på i VARTENDA inlägg du gör på DIFhockey.se så ska det vara en pikning till Jockmaniac.
Ok för att han sa Linkan skulle be om ursäkt, men det fanns säkert grund för att han tyckte så. Räcker det inte att pika han en gång? tror nog budskapet har gått fram eller?
Sist jag kollade så gällde även yttrandefrihet på detta forum, Jockmaniac får väl säga vad han tycker om just Linkan och tyckte han att Linkan va kass för en tid sen, så är det hans tankar. Och upp till han.
Han skulle väl inte behöva få läsa pikningar och annat skit från dig varenda gång han ser du har skrivit ett inlägg här inne?
There is no I in TEAM!!!!
-
Kom igen nu för f-n!!!Bigge skrev:Jeremy:
Hur gammal är du?
Jag tror inte att Jocke bryr sig ett skit om det jag skriver.
Skulle han göra det så kanske han och några andra får sig en tankeväckare om att har man varit med ett tag så vet man att det går upp och ner och att då vid en nedgång utpeka en speciell spelare för att vara orsaken till detta, bara är barnsligt och fånigt.
Har man inte varit med så länge kan detta i och för sig vara ursäktat.
Jockemaniac - Är du ny som Djurghårdssupporter ber jag så väldigt mycket om ursäkt för vad mina inlägg kan ha drabbat dig personligen och själsligt.
Ödmjukt!
/ Jeremy
Du är bäst....
Min gubbe!
Min gubbe!
FA-AN vad linkan var bra idag, underbart att skåda. Synd bara att inte medspelarna kan ta tillvara på dessa gyllene lägen!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."