Väl i slutspelet kan allt hända!
Jeremy Roenick skrev:Hur var det nu igen Jockemaniac? Hmmm... Javisst ja!!! BE OM URSÄKT!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que??? vad tror dujensa85 skrev:Jeremy Roenick skrev:Hur var det nu igen Jockemaniac? Hmmm... Javisst ja!!! BE OM URSÄKT!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt ärligt hur fan pallar du?..suck.
Du verkar vara en väldigt mogen 30+ snubbe.
Det betyder att du gjorde sju stycken flörtsmileys. Bara det bevisar ju en del.Jeremy Roenick skrev:Que??? vad tror dujensa85 skrev:Jeremy Roenick skrev:Hur var det nu igen Jockemaniac? Hmmm... Javisst ja!!! BE OM URSÄKT!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helt ärligt hur fan pallar du?..suck.
Du verkar vara en väldigt mogen 30+ snubbe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
betyder?
Du är inte från Stockholm va?
Helt rätt... Självklart ska sparkmål inte godkännas. Men däremot borde man se över reglerna. För att det är en solklar cross-checking i ryggen på Printz när han står där. Och vart ska han ta vägen? Lite svårt att bara försvinna ur bild helt plötsligt.Lee Harvey Oswald skrev:Angående sparken så kan ju domarna knappast godkänna alla tydliga sparkmål bara för att man gjorde bort sig totalt i rbk-hv, tror snarare effekten kommer bli tvärt om.
Detta domslut var inte mycket att irritera sig över
...och jag älskar din visningsbild!Sidney Crosby skrev:Fredrik Bremberg, jag ÄLSKAR Dig!
Nädå, jag känner mig ganska lycklig för tillfället. Och jag är nu till och med ganska avslappnad efter kvällens gastkramning.Jeremy Roenick skrev:jensa85 //
Du har det ganska tråkigt va? Slappna av lite...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bonde du också! spelar iofs ingen roll. Djurgårdare är vi allihopa. Men en uppmaning till landsbygden... Sluta att ta er på så stort allvar.Jockmaniac skrev:: Bolibompa hade väl slutat när hockeyn började? Jag undrar om du fick se matchen menar jag? Suck
Jajemän, Nyköpingsfödd som jag är. Men ni Stockholmare anser ju att Skavsta flygplats är eran så jag får väl kalla mig StockholmareJeremy Roenick skrev:Bonde du också! spelar iofs ingen roll. Djurgårdare är vi allihopa. Men en uppmaning till landsbygden... Sluta att ta er på så stort allvar.Jockmaniac skrev:: Bolibompa hade väl slutat när hockeyn började? Jag undrar om du fick se matchen menar jag? Suck