jensa öhling skrev:Pavel Rosa klar för Rögle. Illa.
Ingen förstärkning för våra konkurenter är bra.
Fast jag blev inte direkt mörkrädd, 16 poäng på 35 matcher i år.
Det känns som dom har blåst upp pressreleasen lite http://roglebk.se/Pressrelease_2009-01-28.pdf
Frågan är hur mycket speltid han får imorgon
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Senast i ängelholm hade vi 3-1 och tappade till 3-4, detta får inte hända igen. Vinst skulle vara riktigt nice, SAIK har gjort det mot rögle och då har vi god chans att göra det.
Ingen aning, det är förövrigt huvudmatchen på Canal+ imorgon för er som inte visste det.[/quote]
Jag tror man kan köpa den på Canal+ webtv, men den går nog inte att köpa på PPV för det är huvudmatchen på C+. det brukar vara så iallafall!!
Sebbe G skrev:Jag tror man kan köpa den på Canal+ webtv, men den går nog inte att köpa på PPV för det är huvudmatchen på C+. det brukar vara så iallafall!!
Varför skulle man köpa matchen via PPV när den ändå visas gratis på Canal +? Du måste ju ha Canal + för att kunna beställa sport via PPV.
Riktigt tråkigt att vi inte får 2000 biljetter, jag försökte nu boka via Difhockey.se/klack men det är slut. Dock fick jag tag på biljetter på A18 via Ticnet.
Detta ska bli kul, vi ses på Hovet!
Jobbig match emellan dock, en sak i taget
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Från hemsidan:
"Fokus kan lätt släppas när domaren viker ned sig. Efter dagens träning var en av spelarna skämtsamt kritisk till Montén och Johanssons träningsupplägg. Är det inte till Ängelholm vi skall i morgon? Varför tränade vi då inte tre mot fem?, frågade han sig."
Detta ständiga gissel. Kanske ett två-domars system skulle motverka en del.
Nåja, det blir en nervös tillställning i kväll och hoppas vi står emot deras offensiv i början först och främst.
Kapten Haddock... all praise the mighty Haddock! Lite stormar & orkaner är precis vad som krävs för att vi skall vinna den här äckligt spännande drabbningen. Jag vart genast lugnare. Haddock styr DIF-flottan mot 3 sköna poäng. Tack!
Kapten Haddock... all praise the mighty Haddock! Lite stormar & orkaner är precis vad som krävs för att vi skall vinna den här äckligt spännande drabbningen. Jag vart genast lugnare. Haddock styr DIF-flottan mot 3 sköna poäng. Tack!
Hehe varsågod! Med sig har han naturligvis sin eminenta vapenbroder professor Kalkyl som med komplicerade formler kalkylerar ut hur vi ska få med oss tre poäng hem
Sidney Crosby skrev:Det måste man inte alls. Men om du inte har C+ så måste du beställa matchen från nätet.
PPV finns inte på nätet... Canal + Web-Tv finns däremot på nätet. PPV beställer du via din digitalbox. Och PPV och Canal+ Web-Tv är 2 helt olika saker. Det är dessutom grova prisskillnader på PPV och Canal+ Web-Tv, så blanda inte ihop dom.