Är du medlem i Djurgården Hockey?
Re: Är du medlem i Djurgården Hockey?
Medlem, javisst sedan några år tillbaka. Samma sak med säsongskortet.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker det är jävligt illa att hela 43 skribenter inte är medlemmar. Bli det då för tusan!
Säg den glädje som varar
Själv ska jag bli medlem vid månadsslutet. Skickade efter ett inbetalningskort, men det kom inget.
Får göra det igen.

Jag är medlem i Difhockey (2 år) och JK (första året)
- DIF_Soldier
Det kan ta ett tag, det kommer nog.Palmgren skrev:Själv ska jag bli medlem vid månadsslutet. Skickade efter ett inbetalningskort, men det kom inget.Får göra det igen.
..inte som farsan då, som tyvärr är frölundait - Han skulle bli medlem i goa gubbar, skickade in en medlemsansökan. Väntade 1,5 månad innan han kom på "visst fan, var blev det av?", ringde och kollade. De hade inte fått nån, så han skickade in igen. Hela fyra månader senare ringde han igen, och då hade de slarvat bort det. Då blev han förbannad och sket i det.
Så går det till i göt(k)boet

Säg den glädje som varar
Haha klockrent!Palmgren skrev: Det kan ta ett tag, det kommer nog.
..inte som farsan då, som tyvärr är frölundait - Han skulle bli medlem i goa gubbar, skickade in en medlemsansökan. Väntade 1,5 månad innan han kom på "visst fan, var blev det av?", ringde och kollade. De hade inte fått nån, så han skickade in igen. Hela fyra månader senare ringde han igen, och då hade de slarvat bort det. Då blev han förbannad och sket i det.
Klart man är medlem i DIF hockey, men varför finns det inte ett kort för DIF där man blir medlem i klubben. Varför ska man måsta ha flera kort och betala avgifter för olika grenar inom "samma" klubb. Det förstår inte jag. Jag vill ha ett universalt kort DIF. Har man ett DIF kort är man Djurgårdare eller är det något jag missat

DIF är en alliansförening sedan 1991. Det innebär i kort att varje avdelning är ekonomiskt och sportsligt oberoende från varandra. Varje sport DIF är med i är i princip en separat förening även om alla Djurgårdsföreningar är med i Djurgårdens IF Alliansförening.calpe skrev:Klart man är medlem i DIF hockey, men varför finns det inte ett kort för DIF där man blir medlem i klubben. Varför ska man måsta ha flera kort och betala avgifter för olika grenar inom "samma" klubb. Det förstår inte jag. Jag vill ha ett universalt kort DIF. Har man ett DIF kort är man Djurgårdare eller är det något jag missat![]()
Läs mer här: http://www.difalliansen.se/
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Ja, jag har varit medlem sedan 2006.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Fy fan stackars oss..vet hur det är! Farsan min är oxå Frölundait tyvärrDIF_Soldier skrev:Det kan ta ett tag, det kommer nog.Palmgren skrev:Själv ska jag bli medlem vid månadsslutet. Skickade efter ett inbetalningskort, men det kom inget.Får göra det igen.

har just meldt mig ind i mit djurgården igen har været fan siden 1989 min søn er opkaldt efter Challe berglund ,er vist den eneste DIF fan i danmark ,herover holder alle på
Brynæs/leksand/Malmø uff.
Dif Hockey ALTID.
Brynæs/leksand/Malmø uff.
Dif Hockey ALTID.
Mickey Johansson er konge.
Varit medlem sedan 1995 

- DIF_Soldier
Bra där, "foppa"foppa skrev:Varit medlem sedan 1995

Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Istället för att donera pengar borde man bli medlem. Är man redan medlem kan man betala ett medlemsskap för en polare. Detta sätt är mycket bättre än donera, då du får något tillbaka.
DIF_Soldier skrev:Det kan ta ett tag, det kommer nog.Palmgren skrev:Själv ska jag bli medlem vid månadsslutet. Skickade efter ett inbetalningskort, men det kom inget.Får göra det igen.
Varför e du på göteborg ? Det e det finaste i hela sverige (efter Djurgårn förstås)
Farsan min e också frölundait haha totalt borta