Nu är det ju så tajt om slutspelsplaterna att det mycket väl kan bli målskillnad som avgör. Synd då att vi torskar med klara 0-6 mot Brynäs. Innan matchen hade vi bättre målskillnad än Brynäs, nu betydligt sämre.
räknade på våra, Moras, Brynäs och Timrås kvarvarande matcher. Så här slutar det:
7. Brynäs 67 p
8. DIF 66 p
9. Mora 66 p
10. Timrå 64 p
tajt så det förslår. Mora har bättre målskillnad nu, men kan inte med att sätta de före oss i tabellen så jag hoppas vi tar igen de målen.
jag har räknat med att vi vinner våra två nästa matcher mot SSK och Mora, sen att vi besegrar Leksand två gånger samt kryssar hemma mot Luleå. torskar gör vi mot Färjestad (2 gånger), Modo och Mora (en gång)
Målskillnad kan avgöra
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Ähh, vi vinner mot Södertälje med 7-0 så vi kan utjämna lite.
Men det var en riktigt usel match igår.

Men det var en riktigt usel match igår.

Senast redigerad av Jordan den 2006-01-28 15:29:27, redigerad totalt 1 gånger.
Känns som Dif har det i egna händer. Insatsen mot Bif tror och hoppas jag var en engångsföreteelse, det var trots allt länge sen spelet var så dåligt (typ början av säsongen när det luktade kval lång väg). Känns som kvarvarande matcher är fullt möjliga, naturligtvis störigt som fan att just Mora är värsta isberget för oss i år...måste ju gå att ändra på. Vågar inte spekulera i poäng i resp. match, största faran kan finnas i underskattning (leksand lär ju, tyvärr för dem, tänka kval redan nu, men man kan inte mentalt casha in 6p innan matcherna är spelade och där MÅSTE det bli en hel del p).
Men vi ska inte glömma att Dif varit i princip bäst i serien efter jul / Rosno (om inte Brynäs gått om) och slagit alla topplagen, ett par p på de två fbk-matcherna BÖR det kunna bli.
Se till att banka skiten ur SSK nu bara...!
Men vi ska inte glömma att Dif varit i princip bäst i serien efter jul / Rosno (om inte Brynäs gått om) och slagit alla topplagen, ett par p på de två fbk-matcherna BÖR det kunna bli.
Se till att banka skiten ur SSK nu bara...!