Tja grabbar och tjejer!
Händer inte så ofta att jag besöker hovet men det är väldigt kul att komma dit eftersom det oftast blir bra tryck i arenan när jag är där. Jag tänkte bara passa på att fråga om Rad 19. Jag ser att det är typ "staket" eller vad man ska säga där. Har bokat 2 platser där och undrar om det skymmer sikten något? För när jag ser på en bild på hovet så verkar den störa en del och det är aldrig trevligt att man måste böjja/sträcka sig för att se.
Tack!
Arenan Hovet
Re: Arenan Hovet
Nejdå, staketet stör ingenting. I alla fall inte för mig. Jag gillar mer att använda det till att ha fötterna på
Tycker det bara är bra att sitta på den raden då du får mer benutrymme etc..

Tycker det bara är bra att sitta på den raden då du får mer benutrymme etc..
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Det är ju typ bästa raden om man ska sitta ned. Som sagt, bra benutrymme och ingen skymd sikt alls. 

- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Instämmer, själv tycker jag att de är den bästa platsen på Hovet, köper din biljett gärna. 

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Där har du fel, bästa platsen på Hovet är antagligen den där de säljer Coca Cola, halstabletter, Korv etc ute i gångarna runt arenan. Då slipper man ju i alla fall se eländet.blårandigt skrev:Instämmer, själv tycker jag att de är den bästa platsen på Hovet, köper din biljett gärna.
Helt klart bästa platserna. De 3 bästa sakerna med rad 19 är:
1. Man behöver inte resa sig när det kommer folk som sitter längre in på sektionen.
2. Mer benutrymme.
3. Perfekt höjd från isen, man ser alltså hela planen klart och tydligt!
1. Man behöver inte resa sig när det kommer folk som sitter längre in på sektionen.
2. Mer benutrymme.
3. Perfekt höjd från isen, man ser alltså hela planen klart och tydligt!