Jag fick ett mail efter att ha bokat biljetter idag, och där står det " Ta med denna bekräftelse när du hämtar ut biletterna"
Jag har ingen skrivare.
You do the math!
Tack!
Biljetter!
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljetter!
Papper och penna. Läs innantill skriv ner bokningsnr mm som står angivet i mail. Sedan bara att hämta ut. Party, party.party
Skriv upp ditt bokningsnummer på en lapp, du vet papper och penna, och ta med det. Vet du inte hur papper och penna fungerar kan du alltid spara bokningsnummer som utkast i din mobil
..
Namn och telenummer har du koll på hoppas jag...

Namn och telenummer har du koll på hoppas jag...
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Inkorgen i Outlook skrev:Biljettbeställning - difhockey.se
Du, **** ******, har beställt och betalat 2 biljetter i kategori Klackbiljetter á 120 kronor till matchen Djurgården - HV71 i Hovet den 3/1. Totalpris: 240 kronor.
Biljetterna hämtas matchdagen i Djurgården Hockey Concept Store, Globen Shopping senast en timme före match.
Ta med den här bekräftelsen när du hämtar ut dina biljetter.
Vi ses i Hovet.
Djurgården Hockey
Jag ber att få dementera å d grövsta att jag är retarderad, hade det funnits ett bokningsnummer eller dyligt hade denna tråd aldrig existerat

Tror ni det funkar att uppge namn när man hämtar dom?
Förlåt, jag kunde inte bara låt bli...Madferit skrev:Inkorgen i Outlook skrev:Biljettbeställning - difhockey.se
Du, **** ******, har beställt och betalat 2 biljetter i kategori Klackbiljetter á 120 kronor till matchen Djurgården - HV71 i Hovet den 3/1. Totalpris: 240 kronor.
Biljetterna hämtas matchdagen i Djurgården Hockey Concept Store, Globen Shopping senast en timme före match.
Vi ses i Hovet.
Djurgården Hockey
Jag ber att få dementera å d grövsta att jag är retarderad, hade det funnits ett bokningsnummer eller dyligt hade denna tråd aldrig existerat
Namn borde fungera utmärkt.... Alla har ju inte tillgång till en skrivare....
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
Ingen fara alls! Jag är för lite vänskaplia pikar!_Skogis skrev:Förlåt, jag kunde inte bara låt bli...Madferit skrev:Inkorgen i Outlook skrev:Biljettbeställning - difhockey.se
Vi ses i Hovet.
Djurgården Hockey
Namn borde fungera utmärkt.... Alla har ju inte tillgång till en skrivare....
Då går jag dit med flaggan i topp och uppger mitt namn.
Tack!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan väl använda den här tråden.
Har 1 alt. 2 biljetter över till dagens match mot Hv71 i klacken.
Ord.pris 120:-, möts upp i Sthlm eller vid Hovet.
PM.
Har 1 alt. 2 biljetter över till dagens match mot Hv71 i klacken.
Ord.pris 120:-, möts upp i Sthlm eller vid Hovet.
PM.