Nu stannar han alltså säsongen ut också. Jag är något tveksam till det, men han är ju fortfarande ung. Men jag tycker nog Erik Ryman varit bättre överlag.
Samma som med Mattson. Dom är inne på mer mål framåt än bakåt, och det är det ENDA som räknas när man har rollen som defensiv back. Som Challe sa: "Forwards ska göra mål. Backar ska hålla tätt".
inget ont om Lamberg, som är okej (bra är att ta i), men att han nu blir kvar visar väl tydligt att ingen ny backförstärkning är på ingång. jag som gått och hoppats på Ragnarsson hela säsongen. Ragnar i laget = slutspel!
jensa öhling skrev:inget ont om Lamberg, som är okej (bra är att ta i), men att han nu blir kvar visar väl tydligt att ingen ny backförstärkning är på ingång. jag som gått och hoppats på Ragnarsson hela säsongen. Ragnar i laget = slutspel!
Tror inte att det är så enkelt. Men visst, en så bra back skulle säkert hjälpa till mycket. Vi får väl glädjas åt det lilla. Det är 18 poäng ner till kvalplats med 9 omgångar kvar, så elitserieplatsen borde väl vara rätt säker nu. Och med våra backar så är det en bedrift.
Tror att vi får ett par jobbiga omgångar framföver. Efter 20 rätt bra omgångar så är nog en svacka oundviklig. Förhoppningsvis blir den kort. Vi avslutar dessutom mot mestadels "sämre" lag vilket inte talar för oss på något sätt..