Jobbigt om inte Otto mår bättre idag. Håller tummarna för att han kommer till spel...
Knappt 4 timmar till nedsläpp, har en ganska god känsla inför den här matchen. SKA bli 3 pinnar idag. Hoppas samtliga spelare i truppen är beredda att offra både en & två tänder för den sakens skull.
Fan vad ledsamt att se alla pinsamma jävla idioter på läktaren. Står där och gapar och vevar och ser tuffa ut. Ut med idioterna och porta dem på några år!!
kungK2 skrev:Fan vad ledsamt att se alla pinsamma jävla idioter på läktaren. Står där och gapar och vevar och ser tuffa ut. Ut med idioterna och porta dem på några år!!
Sista gången jag går med ungarna iallafall idiotjävlar.Hur fan ska djurgården kunna locka vanligt folk om sånt ska kunna hända?????.Nästa gång kanske det blir som mellan Hammarby och AIk för några års sen, och då tänker jag inte va där med barnen.
Helvetes jävla idioter som skämmer ut hela föreningen. Blir så less, en seger, en bra publiksiffra och i stället kommer det skrivas om s.k Djurgårdare som gör bort sig.
Porta dom finniga idioterna på 10 år. Blir så jäkla less
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Torpedo Novgorod skrev:Kan någon skriva lite kort om incidenten i första perioden för oss som inte var på plats?
Runt 20-25 personer från Djurgårdsklacken gick längst nedre långsidan mot rögleklacken för att bråka. Tror det löste sig med vakter och "Djurgårdarna" åkte ut.