Gnaget behöver tydligen pengar.
Gnaget behöver tydligen pengar.
Ja nu behöver gnaget pengar. För ett par dagar sen gick dom ut med att de har börjat sälja derbybiljetter. Tydligen är man så fattiga att man säljer biljetter till matcher som aldrig kommer äga rum.
Ganska roligt faktiskt.
http://aik.se/ishockey/aikindex.html?/i ... arden.html
Ganska roligt faktiskt.
http://aik.se/ishockey/aikindex.html?/i ... arden.html
Re: Gnaget behöver tydligen pengar.
Syftet med derby biljetterna är endast att psyka Djurgården hockey. Men lite tändvätska är aldrig fel!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
När jag hörde att aik börjat sälja derbybiljetter trodde jag att det var till matchen mot bajen fans ishockeyförening. 

Hata Gnaget!
Ni är skit och det vet ni om! Ni är bara ett Allsvenskt jävla skitgäng!!!
Ni är skit och det vet ni om! Ni är bara ett Allsvenskt jävla skitgäng!!!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Allmäna idrottsklubben Horungar
Vi ska hugga er och det vet ni om för vi är Djurgårds grabbar

DIF <3
Usch.sportfåne skrev:Allmäna idrottsklubben Horungar
Pinsamma gnaget! Fan vad löjliga dom är, första gången på typ åtta år de börjar nosa lite på elitserien. Direkt så ska man skylta med det, haha...
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Asså vilket jävla skitsnack. Börja med att fylla 12 år!sportfåne skrev:Allmäna idrottsklubben Horungar
Jag är så jäkla trött på såna här inlägg så det är inte sant.
Kan inte annat än instämma!odburt skrev:Asså vilket jävla skitsnack. Börja med att fylla 12 år!
Jag är så jäkla trött på såna här inlägg så det är inte sant.

"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)
Patetiskt utav gnaget att börja sälja biljetter redan nu till ett eventuellt kval.
Antagligen är det för att provocera och psyka oss djurgårdare som man gör på det här sättet. Eller ligger det någonting annat i det hela, tjäna pengar kanske? För dom är ju faktiskt ganska mäCktiga med tuffingen Bång och grabbarna.
Antagligen är det för att provocera och psyka oss djurgårdare som man gör på det här sättet. Eller ligger det någonting annat i det hela, tjäna pengar kanske? För dom är ju faktiskt ganska mäCktiga med tuffingen Bång och grabbarna.
Haha jag kan själv instämma att det inte är den finaste sången
Men den har sjungits några gånger och det visar ju att vi inte tycker om råttorna från solna men sen att vi ska "hugga" dom är väll en sak som man väljer själv men då hamnar man ju i fängelse 

DIF <3
Jag tror inte det handlar om sången i sig, utan att man skriver ner texten i en sång på ett diskussionsforum. Det är, som Odburt var inne på tecken på att man inte fyllt tolv år ens. Det är sådana inlägg, blandannat, som gör att detta forum inte håller särskilt hög klass.sportfåne skrev:Haha jag kan själv instämma att det inte är den finaste sångenMen den har sjungits några gånger och det visar ju att vi inte tycker om råttorna från solna men sen att vi ska "hugga" dom är väll en sak som man väljer själv men då hamnar man ju i fängelse
Nej, namnet "Kojak" har jag inte tagit från en TV-serie även om det råkar finnas en sådan serie. Namnet "Kojak" har en helt annan betydelse för mig!
-
OFFTOPIC.sportfåne skrev:Haha jag kan själv instämma att det inte är den finaste sångenMen den har sjungits några gånger och det visar ju att vi inte tycker om råttorna från solna men sen att vi ska "hugga" dom är väll en sak som man väljer själv men då hamnar man ju i fängelse
Det är inte sången, utan att vartenda jävla inlägg du skriver är totalt utan substans. Försök komma med något vettigt någongång och något som höll till tråden, så blir alla nöjda och glada så ska vi nog fixa så att alla här inne på DIF Hockeys forum får en trevlig tid!
Om du inte känner dig mogen nog till att ta emot kritiken så får du gärna tjabba emot, och då sabbar du varken för mig, eller någon annan här inne på forumet utan bara dig själv och nivån på detta forum.
Ta emot kritiken som vi ger dig, lär dig förstå vad vi säger och försök bättra dig!
MVH // stolpskott!
- - -
Tillbaka till tråden! I mitt tycke tycker jag inte att gnaget i det här läget är något att lägga energi på. Det är vi som är Stockholms Stolthet och det kommer dom aldrig ta ifrån oss!
Okej jag ber om ursäkt, jag var på lite skämt humör.... Men jag förstår att det kanske inte var så moget att skriva så.
Som sagt vi ska ta oss ur det här så enda gången ajk ska möta oss det är om dom tar sig upp i Elitserien och det hoppas jag aldrig händer .

Som sagt vi ska ta oss ur det här så enda gången ajk ska möta oss det är om dom tar sig upp i Elitserien och det hoppas jag aldrig händer .
DIF <3