Brynäs IF - DIF, 13/12 2008 - JK arrangerar resa!
Re: Brynäs IF - DIF, 13/12 2008 - JK arrangerar resa!
Extra bockskydd!!!
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.385523
Fan så irriterande att jag inte kan vara på plats, vilken jävla fest det lär bli/är.
Hoppas att spelarna krigar för skölden idag.
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.385523
Fan så irriterande att jag inte kan vara på plats, vilken jävla fest det lär bli/är.
Hoppas att spelarna krigar för skölden idag.
- carl-bysen
Varför står Dicken med i truppen? Vet Dambro om att han spelar i fbk? 

Helvete vad bra grabbarna spelar nu! Bra boxplay och bra powerplay. Bara dom kämpar vidare nu och inte går ner sig, så tar vi hem denna matchen med!
Klacken är är ju fantastisk ikväll. Sjunger ju ut kaffebönderna.
Klacken är är ju fantastisk ikväll. Sjunger ju ut kaffebönderna.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Munkedal, där var jag i somras 
Jo, det ser faktiskt oroväckande bra ut. Rädd för att vi som vanligt viker ner oss.

Jo, det ser faktiskt oroväckande bra ut. Rädd för att vi som vanligt viker ner oss.
100% DJURGÅRDSJ***L
Vissa dif-fans kastar in flaskor... herregud...
-
Kan f*ttaset ge fan i att döda hockeyn med sina jävla skitutvisningar, inte bara djurgårdsutvisningarna utan ALLA. Det är så jävla tråkigt att titta på denna sport när den h*ran dömmer.
100% DJURGÅRDSJ***L
hoppas på vinst nu!!!!!!!!!!
Någon som vet var Linkan har tagit vägen ?
Linkan har ådragit sig en sträckning
Falken oxå skadad ont om centrar nu :S Ulf rönnmark är ju helt ute å cycklar hela matchen :/ Vinn nu Djurgården ! <3

DIF <3
Ja vad sysslar han med? I första så var han faktiskt bra, men totalt bedrövlig i andra.Jockmaniac skrev:Kan f*ttaset ge fan i att döda hockeyn med sina jävla skitutvisningar, inte bara djurgårdsutvisningarna utan ALLA. Det är så jävla tråkigt att titta på denna sport när den h*ran dömmer.
Ja här i Munkedal är det inte lätt att vara Djurgårdare ska du vetaJockmaniac skrev:Munkedal, där var jag i somras

Efter 2 perioder ser det ut så här på utvinningsminuterna för respektive lag:
(24, 10) 34---Utv.minuter---32 (22, 10)
Brynäs-------------------------DIF
Jag sitter hemma i TV soffan, och skriker av ilska och skrattar åt Ulf Rönnmark. För han är så jävla dålig... Varken Djurgården eller Brynäs har vunnit/förlorat pga av alla hans misstag... Men det är ju hemskt att han blåser utvisning efter varenda närkamp...
Någon måste agera efter matchen, mot Ulf Rönnmark. För att på 2 perioder döma ut 23 st 2 minutersutvisningar, och 2 st 10 minutersutvisningar är ju bara löjligt.
Djurgården leder med 2-3, i en ytterst svängig match...
0-1
1-1
2-1
2-2
2-3
Hoppas nu att det har svängt för sista gången.
KÄMPA DJURGÅRDEN!
(24, 10) 34---Utv.minuter---32 (22, 10)
Brynäs-------------------------DIF
Jag sitter hemma i TV soffan, och skriker av ilska och skrattar åt Ulf Rönnmark. För han är så jävla dålig... Varken Djurgården eller Brynäs har vunnit/förlorat pga av alla hans misstag... Men det är ju hemskt att han blåser utvisning efter varenda närkamp...
Någon måste agera efter matchen, mot Ulf Rönnmark. För att på 2 perioder döma ut 23 st 2 minutersutvisningar, och 2 st 10 minutersutvisningar är ju bara löjligt.
Djurgården leder med 2-3, i en ytterst svängig match...
0-1
1-1
2-1
2-2
2-3
Hoppas nu att det har svängt för sista gången.
KÄMPA DJURGÅRDEN!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Känner du möjligtsvis någon som heter NIklas Franzén eller Niklas Hjalmarsson?Hawk skrev:Ja här i Munkedal är det inte lätt att vara Djurgårdare ska du vetaJockmaniac skrev:Munkedal, där var jag i somras
Med tanke på vart du bor

Sry för Offtopic.
Angående matchen så förstör ju Rönnmark det totalt.. det började ju så bra med mycket känslor och allt :S,
-
Kan tänka mig det Hawk
Inte särskilt stort och framförallt långt från Stockholm.
Bremberg är för närvarande ingen förlust. Han har ju varit ganska kass i mitt tycke. Anger däremot, vilken jävla match av honom. Även av Otto, Ragge och Schneider. Niklas Andersson har skrällt idag. Riktigt bra.
Josefson måste rycka upp sig liksom Tim Eriksson.

Bremberg är för närvarande ingen förlust. Han har ju varit ganska kass i mitt tycke. Anger däremot, vilken jävla match av honom. Även av Otto, Ragge och Schneider. Niklas Andersson har skrällt idag. Riktigt bra.
Josefson måste rycka upp sig liksom Tim Eriksson.
100% DJURGÅRDSJ***L
7 skott av Brynäs, 2 insläppta..... ingen bra statestik på målvaktsidan.