Djurgårdens IF - Luleå HF, 11/12 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Mans91

Re: Djurgårdens IF - Luleå HF, 11/12 2008

Inlägg av Mans91 »

vinst och en pubilksiffra på 6245.. en lyckad torsdag :)
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
eliaus
Säsongskort: Ja

Inlägg av eliaus »

Men FABRIKEN HAR ju FLAGGOR! vrf ska ja då göra?
Alltid Oavsett! Förevigt Djurgården!
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

eliaus skrev:Men FABRIKEN HAR ju FLAGGOR! vrf ska ja då göra?
Men förhelvete... Fabriken lägger allt krut på matcherna mot Rögle och Hv. Vill du att det ska vara flaggor, gör egna och ta med. Men tjata förfan inte mer.
Användarvisningsbild
eliaus

Inlägg av eliaus »

HAHAHAH! Okej sista "tjatet" Ojj va jobbigt de e att ta me sig lite flaggor-_- Om dom har vrf inte ta med sig, ja ttror inte att storsatsninngarna blir sämre för de!
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Skriv ett brev till dom som håller i det istället om det nu är så viktigt med flaggor. Är bättre att allt tifo väntar tills dom båda storsatsningarna. Och somsagt, vill du vifta med flaggor så ta med egna och gör det.
Bäst-i-stan
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Bäst-i-stan »

Slut upp! Billiga biljetter för medlemmar, finns ingen anledning att inte gå.
http://www.difhockey.se/gealdrigupp
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

eliaus skrev:HAHAHAH! Okej sista "tjatet" Ojj va jobbigt de e att ta me sig lite flaggor-_- Om dom har vrf inte ta med sig, ja ttror inte att storsatsninngarna blir sämre för de!
Hur gammal är du? :roll:
Tycker ditt tjat är fullständigt meningslöst. Har du inte insett att du är den enda som vill ha ett flaggtifo? Ingen orkar bry sig om ett litet flaggtifo i dagsläget, pga av de två tifon som vi snart ska ha. Så lägg av med att diskutera om ett flaggtifo, för det leder ingen vart.
Men över till vad tråden handlar om, så släpper vi den här löjliga diskussionen.

Ps. Rögle åkte på ännu en torsk idag, och vi närmar oss bönderna... Bara 7 poäng upp till 8e plats nu!
Kämpa Djurgården!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

sthlm_dif skrev:
eliaus skrev:HAHAHAH! Okej sista "tjatet" Ojj va jobbigt de e att ta me sig lite flaggor-_- Om dom har vrf inte ta med sig, ja ttror inte att storsatsninngarna blir sämre för de!
Hur gammal är du? :roll:
Tycker ditt tjat är fullständigt meningslöst. Har du inte insett att du är den enda som vill ha ett flaggtifo? Ingen orkar bry sig om ett litet flaggtifo i dagsläget, pga av de två tifon som vi snart ska ha. Så lägg av med att diskutera om ett flaggtifo, för det leder ingen vart.
Men över till vad tråden handlar om, så släpper vi den här löjliga diskussionen.

Ps. Rögle åkte på ännu en torsk idag, och vi närmar oss bönderna... Bara 7 poäng upp till 8e plats nu!
Kämpa Djurgården!
Hur gammal är DU är snarare frågan?! Är du något orakel som har svar på allt eller har du bara dålig självinsikt?
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Jag tror på någonting i stil med 1-4 och tillbaka till samma "vi vinner varje sjunde match-spel". Då kan man bara bli positivt överraskad.
Soulweeper
Kontakt:

Inlägg av Soulweeper »

ha, snacka om att tro på sitt lag.
Klart att det alltid är trevligt att bli positivt överraskad, men att gå och tro "vi vinner varje sjunde match-spel" är väl endå jävligt negativt.

3-2 kommer det bli när klockan slår!
Det är aldrig försent att ändra sig, så jag väntar ett tag till!
Användarvisningsbild
Benzo

Inlägg av Benzo »

odburt skrev:Jag tror på någonting i stil med 1-4 och tillbaka till samma "vi vinner varje sjunde match-spel". Då kan man bara bli positivt överraskad.
Med tanke på dina senaste inlägg kan man ju fråga sig om du ens är Djurgårdare?
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

odburt skrev:Hur gammal är DU är snarare frågan?! Är du något orakel som har svar på allt eller har du bara dålig självinsikt?
Vad vill du komma fram till?
Att jag vore något orakel är ju bara löjligt skrivet av dig... Jag svarar för alla som kan inse att ett flaggtifo är fullständigt meningslöst, när jag skriver "Att ingen orkar bry sig om ett flaggtifo i dagsläget".
Kanske var fel av mig att skriva "Har du inte insett att du är den enda som vill ha ett flaggtifo?"...
Men ärligt talat så tycker jag det är ett märkligt sätt att tänka på, om man verkligen vill ha ett flaggtifo mot Luleå.

Men visst, om du tycker som "eliaus" så ta gärna med dig ett par flaggor, jag kommer inte att klaga.
Fabriken har fullt upp med 2 tifon redan... :!: Det är inte deras arbete!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Benzo skrev:
odburt skrev:Jag tror på någonting i stil med 1-4 och tillbaka till samma "vi vinner varje sjunde match-spel". Då kan man bara bli positivt överraskad.
Du har ingen aning om hur mycket djurgårdare jag är. Däremot är jag en hopplös pessimist inför varje match! De tre senaste åren har ju det visat sig vara nyttigt.
Användarvisningsbild
eliaus

Inlägg av eliaus »

odburt skrev:
Benzo skrev:
Du har ingen aning om hur mycket djurgårdare jag är. Däremot är jag en hopplös pessimist inför varje match! De tre senaste åren har ju det visat sig vara nyttigt.
Håller med! Samma med mig, man förväntar sig OFTAST en förlust men man e ju djurgårdare. De e bara råttor som ifrågasätter ens tro till djurgårn!
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Kul diskussion om tifo, sjung istället.

Får vi hål på modig tidigt så vinner vi. Ahlén gör mål igen.

DIF - Luleå 3-2

1-0 Ahlén
1-1 Skoter 1 BP
1-2 Skoter 2
2-2 Schneider PP1
3-2 Hank the tank

Publik 5999
Född till sportchef.
Skriv svar