Hyllning till spelarna!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
john vs världen

Re: Hyllning till spelarna!

Inlägg av john vs världen »

...trådens tanke är att lyfta fram de "moments" som får oss att vilja se dem lira igen. det spelet som vi inte ser just nu. det vi är stolta över. som varje djurgårdare ska leva upp till. :)
gadden78
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av gadden78 »

Så förbannat skönt att klämma till dom självgodaste av dom självgoda, ja just Färjestad! Vilket lag Djurgården är om man får alla att fokusera på att vinna och kämpa som ETT lag, satt nästan gråtfärdig vid slutsignalen... Tänkte fasen hur vågar dom leka med mina känslor som dom gör... Men satan vad jag njöt av segerns sötma! Det är just därför jag älskar hockeyn framför all annan sport! Undrar om jag anar en formtoppning som kommer lagom nog eller var detta bara en bra match som blir magplask igen? Kan spelarna fortsätta denna laginsats match efter match som kommer att behövas nu fram till sista matchen till vårkanten? Jimmie vaknade lagom till denna match, Mikael Ahlén tog dom fram från ingenstans och han platsar in i laget som om han inte gjort ngt annat... Varför har dom gömt honom så länge? Men i övrigt blir jag så stolt över laget, är björnen väckt nu? Kan säga att jag ser verkligen fram emot matchen mot Luleå nu på torsdag! Kommer blir bra fart och fläng i den matchen, och nu hoppas jag folket tar en sväng förbi Hovet efter jobbet istället för att invänta sportnytt på kvällen och hejar fram vårat Djurgården på plats!

Kom igen nu alla Djurgårdare där ute!
Johan Karlsson
Kontakt:

Inlägg av Johan Karlsson »

Bra tråd, jag tror som er flesta att djurgården kan vinna över alla lag i ES det krävs bara det där lilla extra ur varje spelare/tränare/fans Håller dock med att det är kanske lite svårt att hitta det positiva i mörkret, men jag vet att det kommer att vända, vi kommer inte att hamna i den övre delen av serien men vi ska faan ta oss till slutspel!
Så kämpa på allihoppa visa alla att det är djurgården som är dom mesta mästarna o inte dom där medgångs wanabees eller vad det är dom är.

Btw det är såååå lite som avgör en match, det är ju inte så att vi förlorar speciellt jätte stort, mot nya poäng
Djurgården i vått och torrt!
lilleman

Inlägg av lilleman »

Johan Karlsson skrev:Bra tråd, jag tror som er flesta att djurgården kan vinna över alla lag i ES det krävs bara det där lilla extra ur varje spelare/tränare/fans Håller dock med att det är kanske lite svårt att hitta det positiva i mörkret, men jag vet att det kommer att vända, vi kommer inte att hamna i den övre delen av serien men vi ska faan ta oss till slutspel!
Så kämpa på allihoppa visa alla att det är djurgården som är dom mesta mästarna o inte dom där medgångs wanabees eller vad det är dom är.

Btw det är såååå lite som avgör en match, det är ju inte så att vi förlorar speciellt jätte stort, mot nya poäng
Sure, men i sådant fall så borde tråden döpas om eftersom rubriken inte stämmer inte på diskussionen.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Användarvisningsbild
john vs världen

Inlägg av john vs världen »

Just nu sitter jag och väntar på att Figren ska få näta! Han har ölvestads energi och Pelés bollsinne. Haten av till Ölvestad efter matchen mot Färjestad. Grym energi. Sen var det helt underbart att se Schneiders fräckis framför mål (som han var värd att få in). Ottosson-Anger-Danielsson hade bra fart!! Hatten av igen.

På torsdag kör vi över Luleå!
Användarvisningsbild
M_or0t

Inlägg av M_or0t »

Ölvstad och Ragnarsson uttagna till Tre Kronor,, Kul för dem! :mrgreen:
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

odburt skrev:Här kommer en hyllning till:

NUMMER TJUGOÅTTA,
BJÖÖÖÖÖÖRN NORD!
Björne, var är du? Vi behöver ditt skott. Skit i knäet, allt du behöver göra är att parkera på offensiv blå!
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Pompe
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Pompe »

Idag 16 december 2008 fyller Lasse Björn 77 år, ett stort Grattis till dig!
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Pompe skrev:Idag 16 december 2008 fyller Lasse Björn 77 år, ett stort Grattis till dig!
Grattis en av våra största hjältar genom tiderna.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Angusdif
Kontakt:

Inlägg av Angusdif »

Djurgården gör så gott man kan P.S Aldrig hört talas om Svarta November.
http://www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se

Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja

HEJA DJURGÅRDEN!
Skriv svar