Om vi spelar som idag så kommer vi garanterat att vinna många matcher i framtiden. Färjestad var inte på någon topp nivå, men dom stod upp bra och gjorde en fullt godkänd match. Att en vändning är här, har vi väl egentligen sett lite bevis på nu (1 seger, 1 oavgjord, 1 förlust på de 3 senaste). Men självklart så kan det ju gå neråt igen sen, men jag tror på en uppgång nu. Seger mot skoterraggarna är väl det enda acceptabla, för att dom är vi bättre än. Men dock så tar jag inte ut något i förskott längre, sitt när jag gjorde det mot Plast AIK gick det som det gick...*Knirre skrev:Jävligt skönt med 3 poäng såklart. Men snälla snälla snälla grips inte av hybris och tro att det har vänt nu, för det har det inte spelmässigt iaf. Det krävs fortfarande radikala förändringar.. vi möter ett Färjestad som spelar med ett lag som är väldigt långt från ordinarie och som gör en tveksam arbetsinsats och ändå känns det inte direkt som att vi är det bättre laget...

Kul att Ahlén fick göra mål och en assist. Hoppas han får fortsatt förtroende. Vill även ge ett stort pluss till Gustav Wesslau, överlägset bäst idag... Räddade DIF många gånger idag. Fortsätt så! Sen självklart gjorde Jimmie en bra match idag, första matchen han var bra i på länge!
Håkan Loob är homosexuell, homosexuell, homosexuell!