alskar_dif skrev:mankan skrev:Här mitt lag till nästa säsong..
Målvkter:
E.Läck (ny från leksand)
S.Ridderwall
M.Owuya (låna ut)
Backar:
M.Tjärnqvist (ny från colarado)
R.Jonsson (ny från timrå)
H.Petré (ny från saipa)
O.Eklund
A.Deilert
T.Pettersson
A.Holmqvist
D.Printz
Forwards:
M.Nilson (ny från lokom yrsl ryssland)
L.Klasen (ny från ssk)
A.Falk (ny från hv)
K.Ottosson
N.Falk
F.Bremberg
J.Josefsson
C.Eklund
M.Holmqvist
T.Eriksson
J.Ölvestad
H.Eriksson
A.Engqvist
C.Gustafsson (ev utlåning)
Skulle inte ha något emot om Ragge blev kvar men inget jag tror annars är han given.
n.falk(79 år ?)
t.eriksson
c.gustavsson
?
Hallå vill du att dif ska åka ner till allsvenskan o möta storheter som lillasyster aik ? :?Och vrf tror du inte att ragge stannar ??
Btw,en intresant spelare som dif borde "titta lite närmare på" är Mifs dansk niclas hardt,tuff som attan och riktigt bra och ung.
Förlåt men kan du inte bara låta bli att skriva här? Gå in och surfa på lunarstorm istället.
*Om nu inte Falk ska stanna för att han tydligen har blivit 79 år(hmm?) på senare dar så ska du väl inte kommentera det som att du vill ha kvar Ragge om du tycker Falk är för gammal? Med tanke på att dom är lika gamla menar jag.
* Både Tim och Calle har kontrakt över nästa säsong men jag bara utgår ifrån att du inte har en aning om det.
Varför ska inte Tim vara kvar enligt dig förresten? För att han bara har gjort två mål? Motivera gärna tack.
Är väldigt nyfiken på hur många matcher du egentligen tittar på om vi tydligen blir ett allvenskt lag enligt dig med de killarna(Tim, Falken, Calle) du nämnde.
Samtidigt som du verkar nära på din första orgasm i samma veva som du höjer en dansk medelmåtta till skyarna?
Min gissning är att du kollat på swehockey.se och noterat att Tim, Calle och Falk inte gör mycket mål. Sen har en kompis till dej från mellanstadiet sagt att Malmö har en spelare som är jättecool och tuff och har snyggt instoppad tröja? Hur nära sanningen är jag?
Sorry för inlägget, men var bara tvungen