Vi måste visa vårat missnöje på något sättDIFFredde skrev:Tycker ändå att det är ett beslut styrelsen ska ta och inte fansen.DIF_Soldier skrev:Upp med en avgångsbanderoll på måndag!
Fansen ska på alla sätt stödja laget och på banderollerna ska det stå "Hej bönder, Vi é DIF" ...
Hur länge får tränarna stanna?
- alltidoavs1
- Säsongskort: Ja
Re: Hur länge får tränarna stanna?
Wikegård Saknar man!! Han tog allt på allvar som inte monten gör.
Monten står o små flinar efter en förlust det gillar man inte!
Monten står o små flinar efter en förlust det gillar man inte!
Jag ser gärna att de får chansen ett tag till. Tror inte att någon annan skulle kunna förändra så hemskt mycket.
Laget behöver definitivt ingen löjlig läktarmanifestation. Det är inte fansens uppgift att skrika om ny tränare under match.
Laget behöver definitivt ingen löjlig läktarmanifestation. Det är inte fansens uppgift att skrika om ny tränare under match.
Vill inte se någon avgångs banderoll för då går jag och sliter ner den själv! Det är nu vi som mest måste visa att vi står bakom våra tränare
Vi har inte råd att sparka sparka å köpa in en ny tränare och ja tror inte allt skulle bli bättre för det heller ...

DIF <3
Alla vi supportar ska stå upp för DIF!
Att göra spelare, sponsorer, tränare och styrelsemedlemmar än mer nervösa över läget är bara negativt.
DIF ligger på kvalplats på grund av korkade utvisningar och ett svagt målvaktsspel och det är lite som tränarna just nu kan göra något åt. Visst skulle jag gärna se Putte Carlsson som huvudcoach med stöd av Tomas Montén och Michael Johansson, men huvudproblemet är inte tränarna utan mina ovan listade två punkter (korkade utvisningar och alltför svaga målvakter).
Att göra spelare, sponsorer, tränare och styrelsemedlemmar än mer nervösa över läget är bara negativt.
DIF ligger på kvalplats på grund av korkade utvisningar och ett svagt målvaktsspel och det är lite som tränarna just nu kan göra något åt. Visst skulle jag gärna se Putte Carlsson som huvudcoach med stöd av Tomas Montén och Michael Johansson, men huvudproblemet är inte tränarna utan mina ovan listade två punkter (korkade utvisningar och alltför svaga målvakter).
- Remy Lebeau
Enligt någon lallare på Svenskafans så vill styrelsen få bort Tomas och ersätta honom med Challe. Vidare påstår han att Timrå vill göra sig av med Challe, men det är en för dyr historia om inte DIF tar över avtalet.
Förmodligen bara någon som vill ha uppmärksamhet, men Challe & Micke J skulle nog funka bättre tillsammans.
Förmodligen bara någon som vill ha uppmärksamhet, men Challe & Micke J skulle nog funka bättre tillsammans.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
jag gillar inte Challes raseriutbrott han borde vara mer som när han spelade.Östgöten skrev:Alla vi supportar ska stå upp för DIF!
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
-
Challe har inte övertygat det minsta som tränare och verkar ju nästan labil, får utbrott hela tiden. Då tror jag betydligt mer på Montén ihop med Micke.
-
Gissar att ämnet fortfarande är högaktuellt.
Annars känns det som att man får sikta in sig på DIF-Gnaget i kvalserien
Annars känns det som att man får sikta in sig på DIF-Gnaget i kvalserien

Dagens mest pinsamma kommentar!
Frasse skrev:Sparka tränarna löser inga problem.
Dags för spelarna att rannsaka sig själva och börja fundera på vad man egentligen håller på med.
Nej, förresten, detta är dagens mest pinsamma kommentar!
Steef skrev:jag gillar inte Challes raseriutbrott han borde vara mer som när han spelade.Östgöten skrev:Alla vi supportar ska stå upp för DIF!
Hoppas ledningen tar sig i kragen och gör nåt åt problemet.. Nåt bör hända NU.
Senaste ryktet angående tränarna är att Monten inte får många chanser till och att man troligen plockar ner Garpen i båset.
Men suck. Hoppas det inte är sant. Vad skulle Garpen göra bättre?robin_dif skrev:Senaste ryktet angående tränarna är att Monten inte får många chanser till och att man troligen plockar ner Garpen i båset.
Just nu behövs en utomstående som INTE är rädd för att röra om rejält i grytan och bänka de som spelar dåligt oavsett tidigare meriter.
i
In med Putte nu för tusan. Han skulle göra rent hus.
Om de behöver ha en sidekick kan man ju alltid ta ett snack med Falken, han vet i alla fall hur man skall lira försvar.
Om de behöver ha en sidekick kan man ju alltid ta ett snack med Falken, han vet i alla fall hur man skall lira försvar.