Frågetråden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Frågetråden
Någon som vet hur man kan få tag till bortastå mot SSK den 27/11?
Alltid Oavsett Förevigt DJURGÅRDEN
En mycket bra fråga... Södertälje har ju ingen information angående detta på sin hemsida.
Men du kan ju kolla om det går att göra bokningar via Järnkaminerna eller helt enkelt ringa till Ticnet och beställa platser via dom, tror nummret för detta är 077-170 70 70.
Öppettider
Mån-fre 09.00-19.00
Lör 10.00-16.00
Sön 10.00-15.00
Men du kan ju kolla om det går att göra bokningar via Järnkaminerna eller helt enkelt ringa till Ticnet och beställa platser via dom, tror nummret för detta är 077-170 70 70.
Öppettider
Mån-fre 09.00-19.00
Lör 10.00-16.00
Sön 10.00-15.00
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
Hm, var inne på Ticnet nu. Alla kortsidebiljetter var slutsålda, om jag nu fattade rätt. Om någon får förhinder så köper jag gärna biljetter helst 4 st brevid varandra.
Matchen är DIF-HV71 3/1-09
Matchen är DIF-HV71 3/1-09
Varför skulle dom inte ha kunnat kontaktat biljettansvarig? Man har ju lyckats flytta folk tidigare så varför inte den här gången?sthlm_dif skrev:Hur tänker egentligen JK? Dom kan ju inte lova oss supportrar saker innan man har samtalat med de publik ansvariga inom DIF hockey...
Det är trots allt dom som bestämmer.
Visst, ideén är mycket bra, men tyvärr så kan vi glömma storsatsning mot Rögle, eftersom många familjebiljetter redans sålts idag.
Bättre att ha storsatsningarna med ett mellanrum mellan varandra. Blir inte lika bra annars
Halford, man kan inte flytta en full familjeläktare till långsidan under en match på jullovet som säkert kommer att sälja slut på samtliga biljetter.
Som jag sa innan, glöm en storsatsning denna dag, för det är inte ens aktuellt.
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
-
Är det någon som kan ge mig länken till den här hemsidan där man kunde se alla målvaktsmasker? Vore oerhört vänligt.
100% DJURGÅRDSJ***L
sthlm_dif skrev:Halford, man kan inte flytta en full familjeläktare till långsidan under en match på jullovet som säkert kommer att sälja slut på samtliga biljetter.
Jag antar du läst detta:
Publicerad: 2008-11-24 - 12:00
--------------------------------------------------------------------------------
Två storsatsningar - Rögle och HV71
Ni minns väl tidigare säsongers storsatsningar där klacken fyllde hela kortsidan? Den här säsongen sker det två storsatsningar. Dels mot Rögle den 26/12 då Järnkaminerna reserverat 2000 biljetter, dels mot HV71 den 3/1 på Järnkaminernas dag då Järnkaminerna reserverat 2500 biljetter.
Nu kan du köpa ett mycket förmånligt biljettpaket till båda matcherna och samtidigt teckna medlemskap i Järnkaminerna för 2009. Priset för klackbiljetter till båda matcherna samt medlemskapet är endast 300 kronor.
Observera att klackbiljetterna är avsedda för de som vill stå upp hela matchen och sjunga. Det är ett starkt önskemål från Järnkaminerna och Djurgården Hockey att de som inte har för avsikt att bidra till stämningen istället köper ordinarie biljetter.
Av ovanstående anledning har vi även ordnat ett biljettpaket på långsidan närmast klacken för 600 kronor.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
http://www.daveart.com/Jockmaniac skrev:Är det någon som kan ge mig länken till den här hemsidan där man kunde se alla målvaktsmasker? Vore oerhört vänligt.
Där har du den

Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Hur bokar man biljetter till bortasektionen i Cloetta Center?
Vill köpa klackbiljetter men vågar inte köpa än då jag är livrädd för att hamna i fel klack, haha.
Hjälp... någon?
Vill köpa klackbiljetter men vågar inte köpa än då jag är livrädd för att hamna i fel klack, haha.
Hjälp... någon?
-
136_Djurgårdare:
Tackar och bugar 136_Djurgårdare
DIFFredde:
Du köper bara en ståplatsbiljett. Sen får du ställa dig var du vill. Så var det förra säsongen iaf, har inte varit där denna säsong.
Tackar och bugar 136_Djurgårdare
DIFFredde:
Du köper bara en ståplatsbiljett. Sen får du ställa dig var du vill. Så var det förra säsongen iaf, har inte varit där denna säsong.
100% DJURGÅRDSJ***L
Okej tack. Dessvärre verkar det vara utsålt =/
Möjligtvis direktinsläpp, men inte säker.DIFFredde skrev:Okej tack. Dessvärre verkar det vara utsålt =/
Eller så ringer du LHC och frågar, sådant funkar alltid!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Min tråd om ämnet raderades utan motivering så frågar här då..
Djurgården hockey ABs Årsredovisning, vart finns den? Allabolag.se vill ha 29 spänn för den, tycker att man som medlem har rätt att ta del av den. Jag kanske har letat dåligt här på hemsidan. Kan i alla fall inte hitta den.
Om DIFhockey tycker detta är en olämplig fråga så motivera gärna varför, antingen här eller i PM.
Djurgården hockey ABs Årsredovisning, vart finns den? Allabolag.se vill ha 29 spänn för den, tycker att man som medlem har rätt att ta del av den. Jag kanske har letat dåligt här på hemsidan. Kan i alla fall inte hitta den.
Om DIFhockey tycker detta är en olämplig fråga så motivera gärna varför, antingen här eller i PM.
Född till sportchef.
- alskar_dif
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vrf har mackan nilson slutat att tacklas ? 

Var är vinnar skallarna i Djurgår'n? Fan vi åker ju runt å ser nästan nöjda ut om vi bara förlorar med 1 mål ! Och jag saknar faktiskt urbom på backen jag tycker han har varit klockren
DIF <3