Andre Mattsson
SjuFemman, jag kan bara tala för mig själv, men jag gillar Mattssons spelstil skarpt! Sen var jag kanske lite gnällig i början av säsongen över hans bristande teknik men har under säsongens gång lärt mig att det inte är för hans klubbhantering som han lirar i DIF utan för att han krigar, fullföljer sina tacklingar, sköter sina defensiva uppgifter väldigt fint och är överlag grymt jobbiga att möta på isen!
Många uppskattar Adam Andersson och hans spelsätt, bra skott och klubbhantering. Men han kanske brister lite i defensiven. Andersson hyllas ändå för folk kommer i första hand ihåg hans offensiva egenskaper.
Mattsson får jobba mer i det tysta, så det är jävligt kul att han får kred för det på läktaren efter all skit som kastades efter honom i början av säsongen.
Många uppskattar Adam Andersson och hans spelsätt, bra skott och klubbhantering. Men han kanske brister lite i defensiven. Andersson hyllas ändå för folk kommer i första hand ihåg hans offensiva egenskaper.
Mattsson får jobba mer i det tysta, så det är jävligt kul att han får kred för det på läktaren efter all skit som kastades efter honom i början av säsongen.
Lycka är att vara djurgårdare
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Word Rash!
Kommer så väl ihåg alla som skrev skit om honom när han just hade värvats. Det garvades något enormt och man visste inte riktigt vad man skulle tro om denna spelare, eller DIF:s tankesätt vid valet av spelare.
Dock tror jag att dessa människor aldrig kommer att "krypa till korset", eller på något sätt erkänna att dom hade fel. Det kommer alltid att påstås att han är värdelös i allt han gör.
Jag säger bara... Låt dom hållas! Han gör det han ska nu, och att han inte var "bra" förut, måste ju bero helt enkelt på att dom lag han spelade i inte var kapabla utnyttja hans egenskaper. Han hade helt enkelt inte spelat i DIF innan.
Kommer så väl ihåg alla som skrev skit om honom när han just hade värvats. Det garvades något enormt och man visste inte riktigt vad man skulle tro om denna spelare, eller DIF:s tankesätt vid valet av spelare.
Dock tror jag att dessa människor aldrig kommer att "krypa till korset", eller på något sätt erkänna att dom hade fel. Det kommer alltid att påstås att han är värdelös i allt han gör.
Jag säger bara... Låt dom hållas! Han gör det han ska nu, och att han inte var "bra" förut, måste ju bero helt enkelt på att dom lag han spelade i inte var kapabla utnyttja hans egenskaper. Han hade helt enkelt inte spelat i DIF innan.

- Andy
Personligen så tillhör jag de som INTE kritiserade värvningen utan tyckte att han skulle få en chans att visa vad han går för innan han blev sågad. Faktum kvarstår dock att han inte är lysande. Jämför tex med en kille som Kronwall sr. eller Iron Mike två backar som spelar med hjärta och nyper till när det behövs.... Say no more!Kid Notorious skrev:Word Rash!
Jag säger bara... Låt dom hållas! Han gör det han ska nu, och att han inte var "bra" förut, måste ju bero helt enkelt på att dom lag han spelade i inte var kapabla utnyttja hans egenskaper. Han hade helt enkelt inte spelat i DIF innan. :wink:
André Mattsson
André Mattsson till utlandet??? Hur är det möjligt...Han platsar inte ens i Rinkebys B-lag.....Djurgårdens sämsta spelare genom tiderna....
Andre Mattson
det står det på hockeymagasinets hemsida....www.hockeymagasinet.se sen går du till transfer elitserien sen går du till dif..det står att sopan ska gå till utlandet...tyska div4 hahahaha...
- Remy Lebeau
Det var absolut inte menats om ett hån mot Mr: Mattson. Killen gav verkligen allt. Men han har inte tillräckligt bra talang för att spela ES hockey. Ett mittenlag i Allsvenskan där hör han hemma.........Remy Lebeau skrev:Ja, det var ju verkligen moget skrivet av er. Hur gamla är ni, 12år? Sluta håna en spelare som gav allt för Djurgårn den tid han spelade här. Han gav i alla fall allt HELA tiden. Tycker att han har fått oförtjänat mycket skit, så lägg ner med att klaga på honom när han inte ens spelar i DIF längre.
+
Såg honom inte så mycket mer än i brynäsmatcherna, tyckte om honom starkt. I dom matcherna gav han 100% gjorde lite småmissar i pass etcetc men det gjorde å andra sidan hela laget.
I mitt tycke var han bäste backen på isen då i alla fall. Såg honom inte speciellt mycket annars som sagt. Trisst att han sticker om han nu gör det, han skulle bara bli bättre med bättre hjälp från en bättre backkollega.
I mitt tycke var han bäste backen på isen då i alla fall. Såg honom inte speciellt mycket annars som sagt. Trisst att han sticker om han nu gör det, han skulle bara bli bättre med bättre hjälp från en bättre backkollega.

Å i dag ble han klar for den norske eliteserieklubben Ik Comet! Lykke til Andre!! http://www.pokkhauen.no/default.asp?act ... cle&ID=931
-
Riktigt kul att Mattson har hittat en klubb.Önskar han all lycka i framtiden,härliga Mattson!no1 skrev:Å i dag ble han klar for den norske eliteserieklubben Ik Comet! Lykke til Andre!! http://www.pokkhauen.no/default.asp?act ... cle&ID=931
//Förste Mattson, Andre Mattson!
-
- Diffe89
- Kontakt:
Jag var nog en av dem som försvarade Mattson mest föregående säsong, men t.o.m. jag tröttnade till slut. Men visst, lycka till, han lär dominera där. Kul.Järnkamin nr9 skrev:Ja,man kan ju alltid avsluta med att håna en spelare istället för att önska honom lycka till!Diffe89 skrev:Låter som en klubb som återspeglar hans kapacitet på ett bra sätt...
Lycka till i Norge Mattsson!!! Du kan alltid komma hem till moderklubben och hjälpa dem att komma upp i division 1, för dem lär inte göra det den här säsongen och förmodligen inte säsongen efter det. Så snälla kom tillbaka snart saknar när du tar spelaren och trycker dit honom och skiter i att ta pucken. LYCKA TILL MATTSSON!!!!
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson