DIF Fotboll

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
klintan85
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF Fotboll

Inlägg av klintan85 »

#10 skrev: ↑2026-10-11 14:53:50 Det är sååå jävla Allsvenskan när lien inte kan lägga den enkla bollen till friläge, för dåligt.
Det var viktigare att han satte passningen till målet.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Användarvisningsbild
klintan85

DIF Fotboll

Inlägg av klintan85 »

Ändå rätt bra bortamatch mot ett motstånd man har svårt emot. Och nolla Bajen på deras hemmaplan är inte många lag som gör. Man nollar ligans överlägset bästa hemmalag. De var deras blått andra förlust hemma denna säsong. Mycket bra match.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Användarvisningsbild
Eriksson

DIF Fotboll

Inlägg av Eriksson »

Mash skrev: ↑2026-10-11 14:39:13
Eriksson skrev: ↑2026-10-11 14:10:26 Bengalmongona utmärker sig igen.
Hur svårt kan det vara, töm läktarna och spela resten av matchen i för tomma läktare.

Djävla daltande med de där kiss i byxan mongona
Funkar ju inte, redan beprövat och nästkommande match var det fyrdubbel bränning. Behövs dialog och anpassning. Förbud är sånt 1900-tal.

Bajen ser bleka ut anfallsmässigt, vi är ännu blekare men lyckas leda på något magiskt sätt. Våga avgöra!
Hur många gånger har man testat, Jag har aldrig sett eller hört att man testat det i fotbollen, men jag är ju lite off till och från.
In med AI-Igenkänning på läktaren, några väl riktade kameror 8) Men det går ju inte för då lär ju Generation Z och Alpha yla om #kränkt osv.

Jag brukar rent generellt vara mot kollektiv bestraffning, då rötägg oavsett vad det gäller är en minoritet, men ibland så finns inget annat sätt.

Låt laget vars Fans orsakar avbrott i matchen, spela utan publik de kommande 1-5 hemmamatcherna, djävlar anamma vad det skulle ylas från klubbhåll då, men då väcks debatten också och ändringar är lättare att få till.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

DIF Fotboll

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

klintan85 skrev: ↑2026-10-11 17:03:31 Ändå rätt bra bortamatch mot ett motstånd man har svårt emot. Och nolla Bajen på deras hemmaplan är inte många lag som gör. Man nollar ligans överlägset bästa hemmalag. De var deras blått andra förlust hemma denna säsong. Mycket bra match.
Jo, och vi vinner statistiken förväntade mål. Då kan jag låta dem vinna bollinnehav. :)
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Skriv svar