Behövs ett spelsystem som vi klarar av och Chippar in på
SHL 26/27 Djurgårdens IF - Färjestad 1/10
-
Galning1998
Dick kom tillbaka! Ta bort dina blocketannonser och riv kontraktet med Boo veteraner.
Vaniljpsyke.SkallePer skrev: ↑2026-10-01 19:26:20 Tack för idag... Glad att flera hundra lämnade samtidigt som mig...
För dåligt IGEN !!!!
AGERA FÖR HELVETE WIKEGÅRD !!!!!!
KIMBY DEN SOPAN SKA BORT !!!
VI kommer garanterat få bortförklaringar som resor hit och dit, 1/13 del spelad, måste bli bättre och att vi i publiken var helt magiska...
Kimby ska kort !!!!!! Nu
Extra roligt med folk som går hem men ändå känner att de har nåt mandat att uttrycka en åsikt.
Gå hem och håll käften eller stå kvar och kanske kanske betyder din röst något. Nu blev det hejdå/block.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det värsta är nästan att det är en period kvar.
Inte ”20 kvar att vända på” utan ”20 min till av jävla pissförnedring”.
Fyfan vad jag hoppas att alla skäms.
Ge en förklaring till varför det ser så jävla könlöst ut.
Så risiga kan vi ju inte vara på att analysera och dra slutsatser.
Varför ser vi ut som halshuggna hönor som gör sin sista dödsdans match efter match?
Får jag höra om processer och resor igen blir jag galen.
Varför ser vi ut som halshuggna hönor som gör sin sista dödsdans match efter match?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Skit i spelsystem framöver, släpp spelarna helt lösa bara... tror fanimig inte det kan bli sämre
Sitter på Avicii och deppar. Ser ett lag som inte tror på det själva. Känns som FBK alltid är en man mer. Alla skott på mål går från jättedåliga vinklar. Och dom tre bra chanserna om vi har fått så är avsluten direkt undermåliga. Så här dåliga är inte våra krigare. Det behövs lite självförtroende nu.
Jobbigt, men orkade inte stanna kvar och se denna förnedring.Svanken skrev: ↑2026-10-01 19:33:59Alla borde bojkotta Globen matcher.
Åter en bortkastad kväll i en arena som inte är vår hemmaborg.
Aldrig mera besök i denna pissglob som är byggd för bortapublikens jippomatch till storstaden.
Skånemyr
Wiken
Kimby
Due-Boje
Tack för att ni förstört truppen inför andra året som är mycket svårare för en nykomling.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Låt Sopan vara kvar över Indians borta.. Sen ska han väck ! Tillsammans med lika sopiga Andersson.
Hellberg räddar oss från förnedring, JJ Hudon skapar en del och gör mycket bra på isen. Vejdemo felplacerad, bör kunna få ut mycket mer av Åman och Vejdemo. Vilket såklart inte Kimby klarar av. Vi minns hur bra Kimby var på att motarbeta våra bästa spelare även förra säsongen..
Vilsna bakåt och går på rena tillfälligheter/slumpen framåt..
Kanon Kimby, Kanon.!
Hellberg räddar oss från förnedring, JJ Hudon skapar en del och gör mycket bra på isen. Vejdemo felplacerad, bör kunna få ut mycket mer av Åman och Vejdemo. Vilket såklart inte Kimby klarar av. Vi minns hur bra Kimby var på att motarbeta våra bästa spelare även förra säsongen..
Vilsna bakåt och går på rena tillfälligheter/slumpen framåt..
Kanon Kimby, Kanon.!
-
Osten östlund
Lös ny tränare. Fimpa Emilio och Sissons. Ge Kylington try out.Rådgivaren skrev: ↑2026-10-01 19:33:49 Genant, något annat ord kan jag inte hitta.
Nu är ju alla pengar slut så hitta en meriterad tränare som kan vända på det här är ju omöjligt.
Ja men det lär ju inte hända med nuvarande tränarkonstellation. Jag söker alternativ.
Senast redigerad av daaviid den 2026-10-01 19:44:56, redigerad totalt 1 gånger.
Alla som är med i en förening har rätt att uttrycka sin åsikt, bara så du vet.Praetori skrev: ↑2026-10-01 19:40:54Vaniljpsyke.SkallePer skrev: ↑2026-10-01 19:26:20 Tack för idag... Glad att flera hundra lämnade samtidigt som mig...
För dåligt IGEN !!!!
VI kommer garanterat få bortförklaringar som resor hit och dit, 1/13 del spelad, måste bli bättre och att vi i publiken var helt magiska...
Kimby ska kort !!!!!! Nu
Extra roligt med folk som går hem men ändå känner att de har nåt mandat att uttrycka en åsikt.
Gå hem och håll käften eller stå kvar och kanske kanske betyder din röst något. Nu blev det hejdå/block.
- HockeyMackan84
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fattar inte varför vi inte trycker in deras spelare i sargen mer? Det är ju inte så du får en utvisning för en rejäl bodycheck mot plexit men istället petar vi lite fjantigt på pucken och sticker så fort dom kollar på oss… så sjukt olikt mot vad vi ska stå för..
- Harmageddon
Normalt sett skulle PP i början av tredje och snabbt mål kunna ge lite energi. Är det sista halmstrået man kan hoppas på? Ut och kör i tredje, kan ju inte bli värre.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skäms är vad alla gör. Alla är jätterädda. Alla tänker kval. Ingen tycker det är kul.DIFLuWi skrev: ↑2026-10-01 19:41:09 Det värsta är nästan att det är en period kvar.
Problemet är inte att de inte skäms. Problemet är att de gör det.
Sånemyr sköt oss i foten, säsongen hängde på att Pettersen skulle sätta den där jävla pucken.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2026-10-01 19:44:49, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
-
Galning1998
Man ska göra sin röst hörd på rätt sätt dock.#10 skrev: ↑2026-10-01 19:42:20Alla som är med i en förening har rätt att uttrycka sin åsikt, bara så du vet.Praetori skrev: ↑2026-10-01 19:40:54Vaniljpsyke.SkallePer skrev: ↑2026-10-01 19:26:20 Tack för idag... Glad att flera hundra lämnade samtidigt som mig...
För dåligt IGEN !!!!
Kimby ska kort !!!!!! Nu
Skriva skit om allt och alla online hjälper lite, gå på årsmötet hjälper mycket.