klintan85 skrev: ↑2026-09-30 03:45:14
Luleå 19 insläppta på 4 matcher. Det är inte bara DIF som har det jobbigt och de har ett ännu bättre lag på pappret. Skönt att se att det är fler som har problem. Skadeglädjen den ända...
Luleå med tränaren som började katastrof ifjol i Karlskoga.
Sedan blev han nästan helgonförklarad och värvad till just Luleå.
Vi får se om han vänder på denna skuta också.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
Det kommer att eka tomt på läktarna imorgon... katastrofalt dåligt! Vad fan är det med alla? En dålig start och alla flyr läktarna. Tror ni det går bättre om vi springer hem med svansen mellan benen?
Skärp er förfan! Köp biljett och få alla att komma, imorgon är dagen då detta vänder. Det har gått FYRA MATCHER och alla viker redan ned sig. Inte fan konstigt att spelarna gör det heller.
aljb10 skrev: ↑2026-09-30 09:28:24
Det kommer att eka tomt på läktarna imorgon... katastrofalt dåligt! Vad fan är det med alla? En dålig start och alla flyr läktarna. Tror ni det går bättre om vi springer hem med svansen mellan benen?
Skärp er förfan! Köp biljett och få alla att komma, imorgon är dagen då detta vänder. Det har gått FYRA MATCHER och alla viker redan ned sig. Inte fan konstigt att spelarna gör det heller.
Kanske enda sättet att få oss att sluta spela alla dessa hemmamatcher på neutral mark? Sluta vaska hemmamatcher liksom.
Säger inte att det är så, men ändå något ljus i tunneln.
aljb10 skrev: ↑2026-09-30 09:28:24
Jag kan ha fel, men jag undrar om det finns en gräns för hur länge folk tycker att det är kul när laget spelmässigt ofta hamnar på hälarna. Förra säsongen vann vi mycket, men känslan var ändå ofta att vi inte var det bättre laget.
Min gissning är att många mer sporadiska besökare vill känna att det är roligt att se Djurgården spela, inte sitta med en klump i magen i två timmar. De mest hängivna går såklart oavsett, men jag tror spelupplevelsen spelar större roll för övriga än man ibland tror.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.