SHL 26/27 Djurgårdens IF - Växjö 24/9
2-2 målet är så brutalt dåligt. Jävlar vilket sjabbel utav flertalet spelare.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ett fall framåt och något att bygga vidare på.
Kan hålla med om att det bör bedömas konsekvent, men nu är inte verkligheten så. Frågar du ett Växjö-fan så anser denne säkerligen att dif hade domarfördel.förevigtdjurgården skrev: ↑2026-09-24 20:15:13Nej. Så är det.
Om man letar efter någon form av konsekvent bedömningsnivå gör man sig bevisligen inte besvär. Det är verkligen det enda jag efterfrågar: liiiiiiite jävla konsekvens.
Men likförbaskat så hade inte klubban vart där så.....
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
I alla fall et rejätl steg i rätt riktning.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Flera spelare som måste komma igång.
Skönt att Vejde och Hudon fick hänga.
Wahlstrom behöver få upp flås så kommer han bli extremt värdefull. Orkade inte hela matchen.
Oroande hur svaga vi är i egen zon och framför mål. Två av målen är brutalt dåligt backspel. JP är bara en av de som inte håller måttet ännu.
Skönt att Vejde och Hudon fick hänga.
Wahlstrom behöver få upp flås så kommer han bli extremt värdefull. Orkade inte hela matchen.
Oroande hur svaga vi är i egen zon och framför mål. Två av målen är brutalt dåligt backspel. JP är bara en av de som inte håller måttet ännu.
Tack!MarcusDaze skrev: ↑2026-09-24 20:31:14Sviten stannade på 35(?) verkar det som, swehockey hade 7213 registrerat i kväll.
Synd med sviten. På't igen bara!
I alla fall i 1&1/2 period. Skulle gärna se att vi valde kropp före puck i lägen där vi är mer än 1v1 oftare. Kötta där vi har fysiken. Sen finns det otroligt fin offensiv kemi lite varstans så Kimby har en del lyxproblem blandat med en del faktiska problem som tränartrojkan behöver lösa asap.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
En vardag före löning. Vi är rätt jäkla bortskämda ändå. Det är sjukt bra uppslutning och jag är både lomhörd och hes vilket är ett bra betyg.MarcusDaze skrev: ↑2026-09-24 20:31:14Sviten stannade på 35(?) verkar det som, swehockey hade 7213 registrerat i kväll.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Knickedick
Äntligen tillbaka på gamla Hovet.
Fy fan vilket flyt Växjö hade.
Fan vad jag älskar North American line. Sätt dom med Jacke center nästa.
Funderar på att bli domare. Säg inte till nån vilket lag jag håller på då får jag definitivt ingen licens.
Funderar på att bli domare. Säg inte till nån vilket lag jag håller på då får jag definitivt ingen licens.
Nu behöver man inte ha panikångest mot timrå på lördag iaf...
- DIF_Soldier
Tala för dig själv. Domarna kommer att göra det oerhört ”spännande” eftersom Timrå är underdogs. Minst fyra boxplay, max två powerplay väntar.
Ett powerplay i första perioden, ett i andra. Två boxplay i tredje.
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
Stort hyll till klacken som tog revansch på sig själva och lyfte laget både från start och i slutet. Vi har bara EN hemmaplan och det är Hovet.
Säg den glädje som varar
Äntligen lite drag.DIF_Soldier skrev: ↑2026-09-24 20:56:53 Stort hyll till klacken som tog revansch på sig själva och lyfte laget både från start och i slutet. Vi har bara EN hemmaplan och det är Hovet.
Kan det vara så att det är fler casuals som söker sig till helgmatcher i Globen? Satt snett ovanför klacken i lördags, satan vad folk som bara stod och glodde med armarna i kors när klackledarna försökte dra igång ramsor.
-
RBG #17117
- Säsongskort: Ja
Vi behöver dig som domare.Knickedick skrev: ↑2026-09-24 20:39:55 Äntligen tillbaka på gamla Hovet.