Kanske med en proffsigare coach.
SHL 26/27 Rögle - Djurgårdens IF 22/9
-
Alberget1891
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- mille_pilsner
Okej, 2 matcher in, måla fan på väggen yada yada.. men jag får fan sjukt risiga vibbar av den här säsongen.
Vejdemo? Hudon? Snively? Åman? Såg några med deras nummer.... men inte mer än så. Sen spelade JP hela tiden eller? Avd. "upp på hästen igen"
Hade varit kul om organisationen körde en liten 'for dummies' om vad vår spelidé faktiskt är. Det har varit lite svårt att förstå ganska länge nu.
Vi ligger ju sist, alltid något. Inget lag som slår oss på fingrarna där inte.
Klart det är två matcher in osv, men man ser ju inga tendenser. Eller jo, negativa sådana.mille_pilsner skrev: ↑2026-09-22 20:42:51 Okej, 2 matcher in, måla fan på väggen yada yada.. men jag får fan sjukt risiga vibbar av den här säsongen.
Sånt borde sitta. Klart man kan vara lite osynkad, men nu ser det ju ut som att spelarna aldrig ens varit i samma världsdel tidigare. DET är oroväckande.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Jag får enorma flashbacks till första gången vi åkte ut. En av de dyraste trupperna med massa etablerade spelare men spelet såg ut som en påse skit och ingenting hände förrän det var för sent.mille_pilsner skrev: ↑2026-09-22 20:42:51 Okej, 2 matcher in, måla fan på väggen yada yada.. men jag får fan sjukt risiga vibbar av den här säsongen.
-
sirwilliam
Tror dock att spelet kommer bli bättre. Spelarna vi har är bättre än detta. Men krävs en del analys på varför det ser ut som det gör. För jag kan inte se att vi skulle kunna vinna en endaste match med vad vi fått se..
PTSD deluxe.Vikas skrev: ↑2026-09-22 20:45:03Jag får enorma flashbacks till första gången vi åkte ut. En av de dyraste trupperna med massa etablerade spelare men spelet såg ut som en påse skit och ingenting hände förrän det var för sent.mille_pilsner skrev: ↑2026-09-22 20:42:51 Okej, 2 matcher in, måla fan på väggen yada yada.. men jag får fan sjukt risiga vibbar av den här säsongen.
It's the hope that kills you.
Förklara er djurgården. Sviker oss alla
1-6 och 56-53 i skott. Alla andra säsonger hade vi enligt forumet haft målvaktsproblem.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Offensiven brister igen, men vi faller på individuella misstag från Jeppe P. Årets indianare på första och ligger för långt ifrån på tredje. Han, Blixt och Holm hade otroligt jobbigt idag.
Sjukt deppig av tanken över att fotbollen snart är slut och att man blir "stuck" med DIF Hockey och mellanmjölks-SHL..... Intresset verkligen mördas mer och mer för varje år. Noll underhållning!
Så tacksam för senaste säsongen i HA med Thore och Dicken. Sista säsongen där man på riktigt brydde sig.
Hatar den känslan. Hockeyn va en gång det roligaste man visste. SHL har blivit en usel produkt.
Så tacksam för senaste säsongen i HA med Thore och Dicken. Sista säsongen där man på riktigt brydde sig.
Hatar den känslan. Hockeyn va en gång det roligaste man visste. SHL har blivit en usel produkt.
-
Donkels-3.0
- Säsongskort: Ja
Skicka Kimby nu spelet har inte utvecklats ett dugg påfinna här två åren
-
Knickedick
Viljan måste ju finnas ändå. Men folk tittar på varandra och undrar vem som ska ta jobbet. Finns en som får godkänt i den aspekten idag det är Jacke. Att ingen annan ens försöker ta tag i det är inte en tränarfråga. Du kan ha ett spel som inte funkar och det kan absolut vara tränarens fel att det inte gör det. Men då tar du till arbetsinsatsen och det hårda arbetet. Det hade kanske inte spelat någon roll för resultatet, men för hedern. Det kan du inte lasta Kimby för det är en leda på isen fråga.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-22 20:36:17Tror inte vi ska försöka teorisera för mycket här utan detta är rätt och slätt en tränargärning.Knickedick skrev: ↑2026-09-22 20:35:09 Jag är orolig att det här gänget inte funkar ihop rent ”Trupphierakiskt” att man rört om för mycket i omklädningsrummet inför den här säsongen.