SHL 26/27 Rögle - Djurgårdens IF 22/9
Vi blir inte nollade
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hahahh DÄR kom den. Tvåan för att SKÖNMÅLA statistiken i historieböckerna. ALLTID.
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Handlar nog mest om hur bra man är som tränare.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Lita på processen
-
sirwilliam
Ja de kanske har slarvat. Blivit lite bekväma? Skulle lätt börja byta back-tränaren.
- Jim Morrison
Buzzword från Kimby i intervjun!
”Resa”
”Resa”
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Alberget1891
Helt väntat resultat, inte mycket att tillägga förrutom att domarna verkligen sög idag.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Alberget1891
Kimby - vi behöver vara lite bättre
LITE!?!?!? Vi spelar ju inte alls?????????????
LITE!?!?!? Vi spelar ju inte alls?????????????
Tror inte att Wahlstrom längtar efter att få vara och spela i den här cirkusen…
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Jaha det är kul med hockey, vi har inte förbättrat något från förra året. måste vara spelsättet eller vad för det som gör att vi är så mycket sämre ?
Pratade inte Wiken när han kom om hur viktigt det är att få stopp i egen zon? Vi gör ju allt vi kan för att inte få stopp.
Backar av, håller position, kompakt box. Noll understöd när vi väl får pucken för alla står stilla av vår sätt att lira försvar. Högre upp så forcheckar 1-2 och resten hem till egen planhalva, mittzon blir en fin accelerationzon.
Två insläppta på omställningar i premiären och vi gör analysen att vi måste falla tillbaka på "tryggheten" i förra säsongens taktik? Den här hockeyn vi fick se ikväll vet jag inte om jag orkar kolla på igen.
Backar av, håller position, kompakt box. Noll understöd när vi väl får pucken för alla står stilla av vår sätt att lira försvar. Högre upp så forcheckar 1-2 och resten hem till egen planhalva, mittzon blir en fin accelerationzon.
Två insläppta på omställningar i premiären och vi gör analysen att vi måste falla tillbaka på "tryggheten" i förra säsongens taktik? Den här hockeyn vi fick se ikväll vet jag inte om jag orkar kolla på igen.