SHL 26/27 Rögle - Djurgårdens IF 22/9
Synd att vi kommer börja andra perioden 4 mot 5 så vi kommer inte kunna komma flygandes för momentum. Uppförsbacke direkt.
Kanske är just det som talar för oss.mille_pilsner skrev: ↑2026-09-22 18:43:55 0-0 är taget - tack Magnus.
Men hur fan ska vi kunna rycka upp det här? Finns inget att växla upp ifrån.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Är ju Kimbys favoritdrag när det går bra också. Han hör till den yngre generationen tränare/ledare som tar sig själv på alldeles för stort allvar.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-22 18:43:01 Totalt överkörda. Nu blir det väl kedjetombola igen vilket verkar vara det enda draget man har.
Vet någon varför domarna aldrig släpper pucken när det är tekning? Varenda tekning blir en spelare utbytt eller varnad, något som känns som att det hade gått att lösa ganska enkelt genom att domarna bara släppte pucken istället för att stå och finta spelarna i 10 sek...
Ska tilläggas att jag verkligen inte har stenkoll på reglerna kring tekningar, men ändå
Ska tilläggas att jag verkligen inte har stenkoll på reglerna kring tekningar, men ändå
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Med det spelarmaterial vi har ska det inte kunna se så här illa ut.
Avskaffa tre mot tre
Jag vet inte jag, men jag får känslan att vi saknar spelidé
Finns ingen trygghet, inget att falla tillbaka på. Varje situation måste lösas med en spontan/panikartad lösning.
Finns ingen trygghet, inget att falla tillbaka på. Varje situation måste lösas med en spontan/panikartad lösning.
-
antondahlback
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jadu, finns ju inte en tillstymmelse till kontrollerade ingångar.. suck
- Jim Morrison
Sondera tränarmarknaden redan nu innan det är försent. Lätt att det går för långt och vi hamnar i ett för djupt hål.
Truppen är BRA, vi ska inte bli såhär överkörda och bara slå ifrån oss oavsett om det är försvar eller anfall.
Truppen är BRA, vi ska inte bli såhär överkörda och bara slå ifrån oss oavsett om det är försvar eller anfall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Laget blev så chockade av introt och är i PTS.
Glömde man att teka under försäsongen?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Var är Djurgården. Man skäms ju. Var är spelarnas skam??? Var är alla??? Hellberg är bra men resten är totalt värdelösa
Nu är man rejält orolig. Spelar ingen roll vad vi tar in nu om det ska vara såhär dåligt
Nu är man rejält orolig. Spelar ingen roll vad vi tar in nu om det ska vara såhär dåligt
Det verkar inte finnas någon trygghet i gruppen alls och absolut ingen kemi. Ingen visar vägen (förutom Hellberg). Flera av spelarna lyckas med absolut ingenting. Ser ut som första ispasset efter ett sommaruppehåll.
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är fullt allvarlig nu! IN MED HANK!!
Han krigar iaf för skölden. Ibland är det bästa du kan göra att dumpa och gå, men då måste du våga sticka in nosen och ta några blåmärken för att ge några. Jag ser ingen av alla de fina namnet vi värvat ihop som är villig att göra det.
Det var därför många har missbedömde Lill-fimpens värde totalt. Han var minst på banan men han var fan med huvudet före in i sargen för att kriga åt sig pucken.
Han krigar iaf för skölden. Ibland är det bästa du kan göra att dumpa och gå, men då måste du våga sticka in nosen och ta några blåmärken för att ge några. Jag ser ingen av alla de fina namnet vi värvat ihop som är villig att göra det.
Det var därför många har missbedömde Lill-fimpens värde totalt. Han var minst på banan men han var fan med huvudet före in i sargen för att kriga åt sig pucken.
Det dumpas ner i hörnen och när vi går in zonen de fåtal gånger vi har koll på pucken så styr Rögle ut oss mot sargen. Tränarbyte innan det är för sent tack.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- Jim Morrison
Det enda vi gör är ju att dumpa när vi har pucken. Men visst, det är knappast någon som håller Hank på bänken just nu även om jag personligen tror att de flesta hämmas av instruktioner uppifrån.Knickedick skrev: ↑2026-09-22 18:48:40 Jag är fullt allvarlig nu! IN MED HANK!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Skrämmande likt det vi såg perioden november-januari förra säsongen.
Spelidé.
-Bli helt nedmosade i egen zon, Hellberg ska stänga igen... och DIF ska peta in en slumpchans
Hur ofta kommer det funka, var 10:e match kanske?
Neej, blir 0 sugen på detta
Spelidé.
-Bli helt nedmosade i egen zon, Hellberg ska stänga igen... och DIF ska peta in en slumpchans
Hur ofta kommer det funka, var 10:e match kanske?
Neej, blir 0 sugen på detta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan