Silly Season 2026/27
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2026/27
Wahlström ska spela på torsdag punkt slut
- Art Vandelay
Silly Season 2026/27
I någon intervju jag hörde med Staffan tog han bestämt avstånd ifrån att han skulle ha några sympatier hos oss. Minns inte exakt vad som sades men typ att han var så kort tid hos eller nått.
Silly Season 2026/27
Nog om Staffan. Brorsan hans är kung. Han själv är en parentes!
Va väl snack om att han blev besviken på DIF för att de inte uppvaktade honom när hans Rysslandskarriär väl tog slut och han fyllt tusen år typ. Dessförinnan hade han dissat oss gång efter annan.
Killen gillar sin röst och snackar hål i skallen på alla. Noll förtroendeingivande enligt mig.
Va väl snack om att han blev besviken på DIF för att de inte uppvaktade honom när hans Rysslandskarriär väl tog slut och han fyllt tusen år typ. Dessförinnan hade han dissat oss gång efter annan.
Killen gillar sin röst och snackar hål i skallen på alla. Noll förtroendeingivande enligt mig.
- DIF_Soldier
Silly Season 2026/27
Varför diskuteras ens Temu-versionen Kronwall? Slutade vara aktuell för DIF typ 2013. Låt honom odlas till en ny Petter Rönnquist ifredManijock skrev: ↑2026-09-22 12:00:05 Nog om Staffan. Brorsan hans är kung. Han själv är en parentes!
Säg den glädje som varar
Silly Season 2026/27
Dock gjorde han fler matcher för oss och kom hem en säsong till skillnad från Niklas.DIF_Soldier skrev: ↑2026-09-22 12:21:08Varför diskuteras ens Temu-versionen Kronwall? Slutade vara aktuell för DIF typ 2013. Låt honom odlas till en ny Petter Rönnquist ifredManijock skrev: ↑2026-09-22 12:00:05 Nog om Staffan. Brorsan hans är kung. Han själv är en parentes!
Silly Season 2026/27
Niklas va typ tre gånger så bra också.mb81 skrev: ↑2026-09-22 13:53:59Dock gjorde han fler matcher för oss och kom hem en säsong till skillnad från Niklas.DIF_Soldier skrev: ↑2026-09-22 12:21:08Varför diskuteras ens Temu-versionen Kronwall? Slutade vara aktuell för DIF typ 2013. Låt honom odlas till en ny Petter Rönnquist ifredManijock skrev: ↑2026-09-22 12:00:05 Nog om Staffan. Brorsan hans är kung. Han själv är en parentes!
-
AlltidOavsett
Silly Season 2026/27
Vi har satsat något enormt på säsongens trupp, SHLs högsta spelarbudget. För mig är det helt obegripligt att vi inte tagit in nåt mer etablerat på tränarsidan. Framförallt efter hur det såg ut förra säsongen där vi var utspelade 90% av matcherna. Ser gärna att dom bevisar mig fel, men har riktigt svårt att tro det.
Silly Season 2026/27
Vart finns fog för att vi har högst spelarbudget? Skulle vara otroligt om något lag passerar Färjestad i totalkostnad. HV har ju också dyr jävla trupp, sen så måste ju typ Frölunda ligga högt där med.AlltidOavsett skrev: ↑2026-09-22 20:21:59 Vi har satsat något enormt på säsongens trupp, SHLs högsta spelarbudget. För mig är det helt obegripligt att vi inte tagit in nåt mer etablerat på tränarsidan. Framförallt efter hur det såg ut förra säsongen där vi var utspelade 90% av matcherna. Ser gärna att dom bevisar mig fel, men har riktigt svårt att tro det.
-
Alberget1891
Silly Season 2026/27
Sno Colliton framför ögonen på Brynäs.