Säsongen 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
thelinho
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongen 2026/27

Inlägg av thelinho »

Läser kritik om nya introt. Kan det bli bra eller är det verkligen… illa?
Sväva i det blå
Difster

Säsongen 2026/27

Inlägg av Difster »

thelinho skrev: 2026-09-19 22:36:28 Läser kritik om nya introt. Kan det bli bra eller är det verkligen… illa?
Det är verkligen illa… nästan bonde lhc intro nivå på det.. om man frågar mig.
Rigge56

Säsongen 2026/27

Inlägg av Rigge56 »

Difster skrev: 2026-09-19 22:48:45
thelinho skrev: 2026-09-19 22:36:28 Läser kritik om nya introt. Kan det bli bra eller är det verkligen… illa?
Ja vafan man fatta ju knappt att introt hade börjat, stod och vänta på det vanliga. Inte hört att vi skulle byta?
Per-Allan

Säsongen 2026/27

Inlägg av Per-Allan »

Buskisnivå i stora mått. Loa Falkman stod och tryckte på en strömbrytare utklädd till en städare. Detta intro toppar intronas egna topp tio sämstalista. Folk stod och skrattade åt skiten, själv skämdes man bara. Vem och varför ville man skämma ut DIF med detta dravel?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Bogus

Säsongen 2026/27

Inlägg av Bogus »

Blev inte ens förvånad över att Pettersen missade.
Osten östlund

Säsongen 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

Per-Allan skrev: 2026-09-20 05:56:12
Buskisnivå i stora mått. Loa Falkman stod och tryckte på en strömbrytare utklädd till en städare. Detta intro toppar intronas egna topp tio sämstalista. Folk stod och skrattade åt skiten, själv skämdes man bara. Vem och varför ville man skämma ut DIF med detta dravel?
Hängde inte med från början på plats igår. Var väll lite Pet Shop Boys i den med ( Go west ). Eller cyklar jag?

Finns den att se i sin helhet någonstans?

Dock blir det mesta skit. När prestationen på isen är det.
Senast redigerad av Osten östlund den 2026-09-20 08:31:34, redigerad totalt 1 gånger.
Döden

Säsongen 2026/27

Inlägg av Döden »

W T F !?
Användarvisningsbild
Doyle 1

Säsongen 2026/27

Inlägg av Doyle 1 »

Har nu sovit bort värsta besvikelsen från igår. En tanke som svävar runt i bollen ovanför axlarna är att om vi fortsätter spela matcher i Globen kommer vi snart bara vara högst 5000 Djurgårdare på plats o resten av Globen fylls av hungriga vargar från Karlstad. Vi spelar alltså hemma fast borta med publikt underläge. Sen, vill inte kritisera gruppen som förgyller vårt TIFO, de är fantastiska. Men gårdagens TIFO var ingen höjdare. Fattar inte vad pappersarken fyllde för funktion. Kan ha missat det men såg iaf från min plats inte syftet, sorry isf. Tänkte sen om det e brist i TIFO-kassan gå ut med en uppmaning att bidra. För ni är fantastiska och vill inte förlora den höjdpunkten på matcherna. Så nu gäller upp på hästen o visa karaktär o fighting. Kovacs ska inte få skratta nästa gång vi möts, full fart framåt nu DIF.
Sist. Ett riktigt stort jävla frågetecken??? Varför tar vi time out med knappt 1 minut o underläge med 3-0..Var många som inte begrep den taktiska finten. Kan nån förklara det för mig..
AlltidOavsett

Säsongen 2026/27

Inlägg av AlltidOavsett »

Det enda positiva från igår var att Brouillard såg väldigt fin ut.
Användarvisningsbild
Art Vandelay

Säsongen 2026/27

Inlägg av Art Vandelay »

Det får mig att tänka på introt när spelarna klättrade på en båt.
Användarvisningsbild
mille_pilsner

Säsongen 2026/27

Inlägg av mille_pilsner »

Kan någon vänlig själ förklara detaljerat vad som hände under introt igår? Tycker inte TV-sändningen fick med helheten. Det hela kändes högst oklart.
Sändningen klippte in på nån trött version av Go West och att klacken hängde på med "Djurgårn', vi är bäst i stan". Sen kommer spelarna in.

Hur kan det här passerat under radarn, eller har jag missat nåt? Ett bedrövligt spektakel var det iallafall.
GULD
Medlem: Ja, ständig medlem

Säsongen 2026/27

Inlägg av GULD »

Go west ?
Pet shop ?
Loa falkman ?

Har någon fått en stroke ? Fins det något klipp så man kan se hur det ser ut !!!!

Pojkar är det knark inblandat ?
The DIF ONE
Osten östlund

Säsongen 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

mille_pilsner skrev: 2026-09-20 12:40:32 Kan någon vänlig själ förklara detaljerat vad som hände under introt igår? Tycker inte TV-sändningen fick med helheten. Det hela kändes högst oklart.
Sändningen klippte in på nån trött version av Go West och att klacken hängde på med "Djurgårn', vi är bäst i stan". Sen kommer spelarna in.

Hur kan det här passerat under radarn, eller har jag missat nåt? Ett bedrövligt spektakel var det iallafall.
DIF hockey la ut en " snutt " i fredags.

https://www.facebook.com/share/r/1BskEHH6FX/

Efterfrågar vart man kan se den?

Men det jag uppfattade, med ngn promille i kroppen.

Antar att Wiken fixat ett extraknäck till Loa Falkman som städare ( dålig pension ). Verkar jobba natt och ensam i Hovets katakomber ( oklart om DIF betalar OB )? Visslar och städar. Nyfiken är gubben. Trycker på en strömbrytare, med DIF klibba. Loa ser ut att bli chockad eller få hjärtattack, oklart?

Men strömbrytaren, med DIF klibba. Verkar vara kopplad till en ljudanläggning. Som dra igång en mix av Go west. Samt ett bildspel, med bl a sm guld, uppflyttning etc etc.

In kommer spelarna till lite eld och fyrverkerier.

Friskriver mig från ev feltolkningar. Till/om officiell version ser dagsljuset!?
Senast redigerad av Osten östlund den 2026-09-20 13:21:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
mille_pilsner

Säsongen 2026/27

Inlägg av mille_pilsner »

Osten östlund skrev: 2026-09-20 13:06:38
mille_pilsner skrev: 2026-09-20 12:40:32 Kan någon vänlig själ förklara detaljerat vad som hände under introt igår? Tycker inte TV-sändningen fick med helheten. Det hela kändes högst oklart.

Efterfrågar vart man kan se den?

Men det jag uppfattade, med ngn promille i kroppen.

Antar att Wiken fixat ett extraknäck till Loa Falkman som städare ( dålig pension ). Verkar jobba natt och ensam i Hovets katakomber ( oklart om DIF betalar OB )? Visslar och städar. Nyfiken är gubben. Trycker på en strömbrytare, med DIF klibba. Loa ser ut att bli chockad eller få hjärtattack, oklart?

Men strömbrytaren, med DIF klibba. Verkar vara kopplad till en ljudanläggning. Som dra igång en mix av Go west. Samt ett bildspel, med bl a sm guld, uppflyttning etc etc.

In kommer spelarna till lite eld och fyrverkerier.

Friskriver mig från ev feltolkningar. Till/om officiell version ser dagsljuset!?
Tack!
Hoppas innerligt att detta var något premiärjippo för engångsbruk och att varken Go West eller Loa Falkman följer med hem till Hovet. Annars stormar jag kansliet.
Skriv svar