SHL 26/27 Djurgårdens IF - Björklöven 19/9
-
Stockholmimitthjärta
En sak blev säker ikväll. Vi har inte något satt spel. Vad det beror på vet jag inte det får dom med bättre hockeyögon uttala sig om. Korkade spelare; svårt att tro tränare; tja som sagt jag vet inte. Men lek med tanken vilka alternativ finns? För som det känns så är det ett kapitalt fiasko med den här truppen och spela så här dåligt...
-Sluta spela i Globen...
Hur kan försvarsspelet se så dåligt ut.
Jag tycker det ser riktigt vilset ut i hemgångarna och lätt för motståndarna att komma till skott.
Jag tycker det ser riktigt vilset ut i hemgångarna och lätt för motståndarna att komma till skott.
Dags att sluta med min stora jävla dag för alla Sveriges bönder en gång för alla. Herrejävla gud va uselt.
-
sirwilliam
- Medlem: Ja, vanlig medlem
De behöver helt klart spela ihop sig. Det var sömnigt från oss. Introt var sömnigt, Hellberg var sömnig, anfallsspelet var sömnigt med skott långt utifrån bara. Kan bara bli bättre.Stockholmimitthjärta skrev: ↑2026-09-19 19:30:56 En sak blev säker ikväll. Vi har inte något satt spel. Vad det beror på vet jag inte det får dom med bättre hockeyögon uttala sig om. Korkade spelare; svårt att tro tränare; tja som sagt jag vet inte. Men lek med tanken vilka alternativ finns? För som det känns så är det ett kapitalt fiasko med den här truppen och spela så här dåligt...
Skeppar gärna Vejdemo till Lyxfällan, bytes mot Zirath i J20
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fyfan vad vi fick däng både på isen och läktaren. Nästa match måste någon väcka laget riktigt jävla ordentligt.
Avskaffa tre mot tre
-
Stockholmimitthjärta
Köper det inte. Är man tävlingsmänniska vill man vinna. Det ser tamefan uppgivet ut efter 1-0. Klart det kan bli bättre. Mensirwilliam skrev: ↑2026-09-19 19:33:35De behöver helt klart spela ihop sig. Det var sömnigt från oss. Introt var sömnigt, Hellberg var sömnig, anfallsspelet var sömnigt med skott långt utifrån bara. Kan bara bli bättre.Stockholmimitthjärta skrev: ↑2026-09-19 19:30:56 En sak blev säker ikväll. Vi har inte något satt spel. Vad det beror på vet jag inte det får dom med bättre hockeyögon uttala sig om. Korkade spelare; svårt att tro tränare; tja som sagt jag vet inte. Men lek med tanken vilka alternativ finns? För som det känns så är det ett kapitalt fiasko med den här truppen och spela så här dåligt...
-Sluta spela i Globen...
Nä fy fan vad musten gick ur mig. Skulle fan kunna gå och lägga mig. Jävla mög.
-
Stockholmimitthjärta
Men vem ska väcka dom? Ring Barry vet jaMattias_87 skrev: ↑2026-09-19 19:35:55 Fyfan vad vi fick däng både på isen och läktaren. Nästa match måste någon väcka laget riktigt jävla ordentligt.
-Sluta spela i Globen...
Vejdemo kommer bli nyttigt men exakt, han ska inte spela vinge!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).