SHL 26/27 Djurgårdens IF - Björklöven 19/9
Hur ofta lyckas vi vända med Kimby vid rodret. Att coacha i medvind är lätt, att dra fram ett ess ur rockärmen då man ligger under är svårare och kräver sin man. Jag tror inte att han är den mannen
Men det kunde vara värre. Vi kunde vara i karlstad och göra en "örebro"
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Bedömt nej. Vekaste starten rent fysiskt någonsin skulle jag tro.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
33-18 i skott på mål också.
Avundsjuk på Lövens försvarsspel.
Vi har panik i egen zon. De styr oss mot kanterna och krymper ytorna.
Vi har panik i egen zon. De styr oss mot kanterna och krymper ytorna.
Man får be till gudarna att vi vinner mot rögle eller växjö nästa vecka. Annars kan vi med spelschemat i början få en riktigt krisstämpel på oss...
-
Alberget1891
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi är alltså sämre i år än ifjol?
- Jim Morrison
Alltså vad hände med försäsongsspelet? Det är som bortblåst?
”Det var kul att lira lite men nu är det på riktigt grabbar, tillbaka till grunderna och lira dump and chase och ligg på utsida. Det har fungerat förut”
”Det var kul att lira lite men nu är det på riktigt grabbar, tillbaka till grunderna och lira dump and chase och ligg på utsida. Det har fungerat förut”
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fine deras målis är i zonen men fattar inte vi är nollade efter 33 skott, helt sjukt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Blir vi nollade måntro
Herre Gud vilken mentalitet vi visar upp, skribenter på denna på sida, allt är domarens fel, vi kan inte se oss i spegeln, inget utanför gör att vi bjuder upp till en tryckare med smek på rumpan och puss på kinden, vi visar inte upp ett lag man ska frukta. Djurgården måste bli ett lag man hatar, just nu är vi laget som alla vill möta, åka runt leka lite utan några större smärta. Men en sak som är säker det är ingen annans fel än vårat
Märks tydligt att löven har en tränare med erfarenhet!
En TILL solklar utvisning zebrorna släpper. Önskar dem all smärta och olycka.
Senast redigerad av Limp den 2026-09-19 19:08:40, redigerad totalt 1 gånger.
Frågan är vad som är värre, 0-3 (snart 0-4) på hemmaplan mot en bottenrankad nykomling eller 0-7 borta mot ett topp-tippat Färjestad.Eriksson skrev: ↑2026-09-19 19:06:30 Hur ofta lyckas vi vända med Kimby vid rodret. Att coacha i medvind är lätt, att dra fram ett ess ur rockärmen då man ligger under är svårare och kräver sin man. Jag tror inte att han är den mannen
-
Stockholmimitthjärta
Kanske om någon råkar slasha någon med klubban men då ber vi ju artigt om ursäkt
-Sluta spela i Globen...