SHL 26/27 Djurgårdens IF - Björklöven 19/9
- Jim Morrison
Har Hartmann klivit av?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Stockholmimitthjärta
Säger bara en sak sluta med larvet att spela i Globen
-Sluta spela i Globen...
Min absolut största pet peeve med hockey är hur stor roll domarna spelar. 4 domare lyckas missa tripping på Hudon som skulle ge oss ett 5 mot 3 men någon minut senare hittar dom en liknande på Holm som ger Löven PP. Kan visa sig bli extremt kostsamt
Vem ska göra mål i det här laget?
Hoppas på PP och köra vår "passa-till-Hudon"-variant som alla läst sen ett år tillbaks?
Hoppas på PP och köra vår "passa-till-Hudon"-variant som alla läst sen ett år tillbaks?
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eller hur. Vi ligger under för att dom här killarna är osynliga. Folk tror att vi ligger under för att vi ¨bråkar¨BigJ skrev: ↑2026-09-19 18:33:47Åfan, är dem med...diftobbe89 skrev: ↑2026-09-19 18:31:10Va? Vi är för snälla. Vädra Hank och försök få fart på sömnpiller som Gunler och Vejdemo.
Obegripliga individer till att tolka sporten.
Spela fult
Kimby klarar inte av att spela/leda ett sånt spel. Vet inte hur man gör. Han har sina grunder som de flesta lag. Han kan ""sitt sätt"" att spela på.
Ändrar han sig kommer han snabbt bli avslöjad som en begränsad tränare.
Kimby kommer inte klara av att utveckla vårt spel tillräckligt mycket. Det är det här tråkiga vi får.. Med seriens bästa Center sida och MV. Och topp 5 lönebudget.
Kimby skriker sig röd i nyllet om självklara grunder, noggrann vid linjer, hemgångar, komma in bakom och få långa anfall..
Sen är det Lycka till och hoppas på de bästa,
Man kan tro att Kimby haft Fagervall som förebild
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Ja, blev tacklad in i plexiböjen vid bortabåset.
-
Alberget1891
Tycker det är riktigt tråkigt hur klacken blivit i hockeyn, hälften står med armarna i kors och glor på alla som sjunger. Ingen vågar riktigt ta i. Det där trycket vi hade förr är som bortblåst och varit så ett bra tag nu. Hur kan man få fart på det igen?
-
sirwilliam
Det ser ut som att vi har mycket att arbeta med när det gäller samspelet. Vad är det för mesig domarnivå.
Vi måste upp i sista.
Ser så rädda ut.
Var är vår spets?
Var är rörelsen och attacken mot mål?
Ser så rädda ut.
Var är vår spets?
Var är rörelsen och attacken mot mål?
Alltså, det ser ju för jävligt ut detta. Bara jämför Lövens PP med vårt, klasskillnad. Nu får Kimby visa nåt och vaska om, ingen kedja funkar ju och Hartman har klivit av. Kör Snively-Åman-Hudon och låt Vejdemo spela center för helvete!
Kovac ser ut som en blandning mellan Mumintrollen och rumpnissarna.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
antondahlback
Alltså ja, ser ju inte överdrivet bra ut detta. Däremot ska det stå iaf 2-1... Egentligen 2-2. Missen av Pettersen är nog det sjukaste jag bevittnat. Hur i helvete sätter han inte den?
Löven får mål i jobbiga stunder den här matchen. Tabbe av Hellberg och första och sen missar vi till 1-1 och dom gör 2-0 istället. Hade vi fått 1-1 där tror jag vi hade vuxit av det
Löven får mål i jobbiga stunder den här matchen. Tabbe av Hellberg och första och sen missar vi till 1-1 och dom gör 2-0 istället. Hade vi fått 1-1 där tror jag vi hade vuxit av det
Nej. Jag sitter bara bra till. Löven har absolut bra uppslutning men de sjunger ingalunda ut oss.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.