SHL 26/27 Djurgårdens IF - Björklöven 19/9
- Jim Morrison
Sluta vända om när vi vinner puck och sluta dumpa puck. Vi skulle ju utveckla vårt spel vilket man såg glimtar av under försäsongen. Faller vi tillbaka i gamla vanor eller är det instruerat?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Art Vandelay
Löjligt att fråga Brodin om känslorna DIF vs Löven.
Ganska trött. Jag är redan trött på Globen...AlltidOavsett skrev: ↑2026-09-19 17:47:51 Fruktansvärt dåligt tryck här inne i arenan. Man blir tillsagd att sätta sig ned när man står på aktiv sittplats…
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Airbourne - Gutsy?mille_pilsner skrev: ↑2026-09-19 17:49:52 Introt måste upp på bordet. Vad fan var det för skit? Det där följer INTE med till Hovet.
Ser inte jättebra ut just nu. Hålls på utsidan och skapar få heta lägen…
Vet att det är premiär men satan så rädda vi såg ut stora delar av första perioden, stressade när vi inte behövde och dumpar hela tiden. Hoppas att det bara vara premiär nerver och att det släpper inför andra.
-
Túrin Turambar
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Särskilt när de inte släpper det utan fortsätter att antyda att det nästan skulle vara samma sak för honom...
Kul att se Brodin på plats. Tror han hade varit bra i en sådan här match.
Börjar faktiskt ifrågasätta våra tränare, 1 period, jag vet, men hade synpunkter förra året som jag höll igen med, men nu får dom faktiskt steppa upp om dom ska leda detta lag.Jim Morrison skrev: ↑2026-09-19 17:50:36 Sluta vända om när vi vinner puck och sluta dumpa puck. Vi skulle ju utveckla vårt spel vilket man såg glimtar av under försäsongen. Faller vi tillbaka i gamla vanor eller är det instruerat?
Undra hur länge det tar innan vi slutar ge extra hemma-matcher åt våra motståndare i den här ligan.
Det är BARA de som tjänar på att spela på Globen. Årets jippo för dem.
Det är BARA de som tjänar på att spela på Globen. Årets jippo för dem.
Vejdemo helt osynlig hittills
Globen är böndernas arena och deras ”coola” turistmål.. dumpa skitbollen för fan!! 3p > biljettinkomst
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Återstår att se om Kimby klarar av att vinna över seriens förväntade slagpåse, på hemmaplan,. Ser mycket som är sig likt sen förra säsongen.
Upp med Vejdemo som C med Hudon och Gunler. Låt Vejdemo DRIVA sin kedja som han är så bra på, Är väl det dom slantat upp för.. Men klart att kimby ska sabba det
..
Vår 4e fortsätter läcka precis som förra säsongen.. Kanske skulle spela Kruger där, Kimby? Som fortsatt att grym på att stänga ner, men varför utnyttja det !. Istället ska han ha nån drivande/spelande roll FRAMFÖR Vejdemo..
För att på riktigt bevisa hur bra han är så stjäl han istid från Stockselius och get till Grewe, spelar ingen roll om.det bara är ett par bytem, det ska givetvis inte hända.
Tillåt mig tvivla på att spelet blir så mycket bättre i år
Upp med Vejdemo som C med Hudon och Gunler. Låt Vejdemo DRIVA sin kedja som han är så bra på, Är väl det dom slantat upp för.. Men klart att kimby ska sabba det
..
Vår 4e fortsätter läcka precis som förra säsongen.. Kanske skulle spela Kruger där, Kimby? Som fortsatt att grym på att stänga ner, men varför utnyttja det !. Istället ska han ha nån drivande/spelande roll FRAMFÖR Vejdemo..
För att på riktigt bevisa hur bra han är så stjäl han istid från Stockselius och get till Grewe, spelar ingen roll om.det bara är ett par bytem, det ska givetvis inte hända.
Tillåt mig tvivla på att spelet blir så mycket bättre i år
Jeppe kan fan inte skjuta för fem öre alltså 
Och Emilo din sopa! ÖPPET MÅL!!!
Och Emilo din sopa! ÖPPET MÅL!!!
Senast redigerad av Limp den 2026-09-19 18:04:54, redigerad totalt 1 gånger.
Trist att vi lirar fem sex extra bortamatcher jämfört med andra lag. Det ser skitnödigt ut hela tiden.