SHL 26/27 Djurgårdens IF - Björklöven 19/9
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag kan inte minnas att jag haft denna slutspelsnervositet inför en premiär. Så jävla viktigt att få en bra start på säsongen och dessutom visa att vi kan vinna i Globen.
Avskaffa tre mot tre
Lite samma känslor här...Mattias_87 skrev: ↑2026-09-19 08:38:01 Jag kan inte minnas att jag haft denna slutspelsnervositet inför en premiär. Så jävla viktigt att få en bra start på säsongen och dessutom visa att vi kan vinna i Globen.
Äh, det är kul med hockey! Sluta deppa nu, full fart framåt!
-
Stockholmimitthjärta
Nej jag tror på ketchup effekt och att allt stämmer tillslut 4-0 Hellberg spikar igen heltLee Harvey Oswald skrev: ↑2026-09-19 07:38:39 Upplagt för en torsk.
Tips 2-3 efter straffar.
Bajenbladets experter överens efteråt, -Det kan bli kval för DIF våren 2027
-Sluta spela i Globen...
- Jim Morrison
Nu kör vi!
Har ändå med mig i bakhuvudet att den blivande SM-guldvinnaren SAIK förlorade mot nykomlingen DIF i premiären förra säsongen, om det nu skulle gå åt fel håll. För egen del är det framför allt utveckling i spelet jag vill se ikväll.
Har ändå med mig i bakhuvudet att den blivande SM-guldvinnaren SAIK förlorade mot nykomlingen DIF i premiären förra säsongen, om det nu skulle gå åt fel håll. För egen del är det framför allt utveckling i spelet jag vill se ikväll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Odds på att Wessner dömer idag av någon outgrundlig anledning?
Så synd att deras trumma kommer att fördärva stämningen
Nu kör vi framåt!
- Harmageddon
Härligt med premiär!
Önskar att se att lägsta nivån är högre i år och den blir successivt bätte för varje match som går. Sen att spelarna/ledarna är redo för seriespelet som börjar idag och inte har träningsmatch mentalitet. Sätt tonen och respekt direkt med ödmjukhet!
Önskar att se att lägsta nivån är högre i år och den blir successivt bätte för varje match som går. Sen att spelarna/ledarna är redo för seriespelet som börjar idag och inte har träningsmatch mentalitet. Sätt tonen och respekt direkt med ödmjukhet!
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan vad taggad jag är på premiär. Idag vill jag se riktiga järnkaminer på isen och läktaren. Det ska vara jobbigt att komma till vår hemmaborg och möta Djurgården! Full fart framåt!

Äntligen premiär.
Hoppas mest på bra insatser och att man ser spetsen i våra nya som Åman. Får lite räkna med att Björklöven kör ”min stora dag” och överpresterar på ren vilja i utfall. Hoppas mest där att Kovacs inte få medstuds…
Har det framkommit något om Wallmark kommer till spel utan han är deras centersida inte direkt skrämmande.
Hoppas mest på bra insatser och att man ser spetsen i våra nya som Åman. Får lite räkna med att Björklöven kör ”min stora dag” och överpresterar på ren vilja i utfall. Hoppas mest där att Kovacs inte få medstuds…
Har det framkommit något om Wallmark kommer till spel utan han är deras centersida inte direkt skrämmande.
-
antondahlback
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han har inte stått på is sen träningsmatchen mot timrå den 11:e september så blir extremt förvånad om han spelar ikvällUrklund skrev: ↑2026-09-19 11:27:14 Äntligen premiär.